Aviseringar
Rensa alla

Caramelldansen


Ämnesstartare

The Fox boy:

du kan aldri dansa

vrf e du så elak???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var tydligen vanligt för några år sedan att barn fick dansa den på gympan

nu är det dock gangnam style som gäller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vrf e du så elak???

ja baja skojaa ju...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Fox boy:

ja baja skojaa ju...

[blush]


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

det var tydligen vanligt för några år sedan att barn fick dansa den på gympannu är det dock gangnam style som gäller...

Är det inte något gym i Thailand/Hong Kong som har den där låten på hela tiden? Caramelldansen alltså. Eller minns jag helt fel?


   
SvaraCitera

I högstadiet fanns det en emokille som var kär i mig. Han brukade gå runt med små högtalare på stan och spela den här. Ibland dansade han till den på torget.

Obs: vi blev aldrig tillsammans!!!! kysstes inte ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Obs: vi blev aldrig tillsammans!!!! kysstes inte ens.

HAN LÅTER JU AWESOME!!


   
SvaraCitera

The Fox boy:

HAN LÅTER JU AWESOME!!

Han brukade också ha stora, svarta änglavingar på sig.
Intresserad kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Han brukade också ha stora, svarta änglavingar på sig.
Intresserad kanske?

Okej, nu förstår jag varför det ej hände något mellan er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZHUCHENG-SHANDONG:

Är det inte något gym i Thailand/Hong Kong som har den där låten på hela tiden? Caramelldansen alltså. Eller minns jag helt fel?

Har ingen koll, men lär ju vara så! Vet mest att den blev sjukt stor i japan innan vi i Sverige hade hört talas om den...


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Har ingen koll, men lär ju vara så! Vet mest att den blev sjukt stor i japan innan vi i Sverige hade hört talas om den...

Japaner har en ganska barnslig musiksmak då den där låten uppskattas av... få se nu.. 8-åringar? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZHUCHENG-SHANDONG:

Japaner har en ganska barnslig musiksmak då den där låten uppskattas av... få se nu.. 8-åringar?

Och kawaii-fjortonåringar [sad] Det brukar ju sägas att det är enkelt för svenska musiker att bli stora i japan, det är lite kul. Har även för mig att i caramelldansens fall så låter vissa delar av låten som typ "Jag vill trotts allt inte ha någon balsamvinäger" på en viss japansk dialekt [tard]


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Och kawaii-fjortonåringar Det brukar ju sägas att det är enkelt för svenska musiker att bli stora i japan, det är lite kul. Har även för mig att i caramelldansens fall så låter vissa delar av låten som typ "Jag vill trotts allt inte ha någon balsamvinäger" på en viss japansk dialekt

Ja, jag förstår egentligen inte denna fascination för Japan.
Det är bara ett stört folk, ett djupt stört folk med en blodig historia. Alla oförlåtliga brott de har gjort emot mänskligheten, det brutala. Jag vet inget annat land/annan armé som har hållit på med så mycket skit som just Japan.

Våldtäkt av barn, "tävlingar" om vem som kan döda flest människor på en minut med ett svärd. Unit 731.
Det finns nog en anledning till att hela Asien hatar dem.
Tom. de holländska kvinnorna som bodde i kolonin i Indonesien kunde inte japanerna låta bli att tillfångata på deras baser lite överallt i Asien.


   
SvaraCitera