Aviseringar
Rensa alla

Carin Götblad trillade och slog sig!:(


Ämnesstartare

Stackars lilla Carin slog sig på benet och säpo kom inte och hjälpte henne:( Illa illa...Finns det någon annan än en snut som kan vara så satans jävla klantig tt man bryter benet på ett kontor och sen försöka vifta bort sin klantighet genom att klaga på att andra inte heller sköter sina uppgifter ordentligt...

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3506021.svd


   
Citera

kan ju vara bra om larmrutinen fungerar omd et skulle hända nåt ännu allvarligare


   
SvaraCitera

Vet, tappade 1 egg innan fna ingen hjälp av nato alls elelr jefla skitt


   
SvaraCitera

Svenska polisväsendet i ett nötskal känns det som... [crazy]


   
SvaraCitera

Nawww, stackars lilla Carin Götblad. Hon måste ha känt sig fruktansvärt ensam och övergiven.


   
SvaraCitera

Naw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

kan ju vara bra om larmrutinen fungerar omd et skulle hända nåt ännu allvarligare

Jovisst måste larmet fungera, inte så jag menar...Det jag menar är att hon är en högt uppsatt polis som är så jävla klantig så hon lyckas bryta benet på ett kontor. Nu gnäller folk på att säpo inte hade fixat så att larmet fungerade...Det är en stor skam att vi har så inkompetent jävla folk i ledningen!


   
SvaraCitera

hixaren:

Det jag menar är att hon är en högt uppsatt polis som är så jävla klantig så hon lyckas bryta benet på ett kontor.

/facepalm
Du har aldrig hört talas om eller varit med om något som kallas "olyckor"?


   
SvaraCitera

Är förvånad att det är varken Aftonbladet eller Expressen som är kallan.


   
SvaraCitera

Jag vill också att säpo ska hjälpa mig över gatan!!! :c


   
SvaraCitera

Did she die?


   
SvaraCitera

Jag är ju faktiskt lite fundersam här, hon kunde inte nå telefonen men hon kunde minsann "krypa" ut i gatan? När hon från början var inomhus? Den ekvationen går inte riktigt ihop i mitt huvudet.


   
SvaraCitera

Tydligen sov vakterna enligt Aftonhoran. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Du har aldrig hört talas om eller varit med om något som kallas "olyckor"?

Jo, visst har jag det, men hur fan bär man sig åt för att bryta benet när man är ensam på ett kontor? Det är riktigt jävla klantigt! Hur många olyckor av den sorten sker varje dag på kontor runt om i landet, och i hur många av olyckorna är det en polis som är inblandad?

Jillie Kaaret:

Jag är ju faktiskt lite fundersam här, hon kunde inte nå telefonen men hon kunde minsann "krypa" ut i gatan?

Sanningen är väl att hon inte fattade hur hon skulle använda den...Nä, men det är något mystiskt faktiskt...kanske hon blev överfallen av danska terrorister och hon lyckades avvärja dem själv men bröt benet på kuppen...Säposnubbarna låg och sov istället...:P


   
SvaraCitera

hixaren:

Hur många olyckor av den sorten sker varje dag på kontor runt om i landet, och i hur många av olyckorna är det en polis som är inblandad?

Och för att forsätta den tankegången; och i hur många av olyckorna är det en kvinna? Och i hur många av olyckorna heter människan Carin Götblad? Och i hur många av olyckorna är polisen ifråga högt uppsatt?

Gissningsvis är det en.

Edit: det jag försöker säga är att du är väldigt tramsig, just för att det är en högt uppsatt polis som är inblandad och att svd valde att publicera en artikel om det.


   
SvaraCitera