Aviseringar
Rensa alla

Carin Götblad trillade och slog sig!:(


Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Edit: det jag försöker säga är att du är väldigt tramsig, just för att det är en högt uppsatt polis som är inblandad och att svd valde att publicera en artikel om det.

Jo, jag vet att jag överdriver det hela en aning...men jag tycker man var och varannan dag läser om poliser som gör eller säger något otroligt korkat och klantigt...Det kan inte vara många yrkesgrupper där bossarna klantar sig så ofta...Det är ännu värre iom att de har så jäkla mycket makt och ansvar...


   
SvaraCitera

Jillie Kaaret:

Jag är ju faktiskt lite fundersam här, hon kunde inte nå telefonen men hon kunde minsann "krypa" ut i gatan?

Tänkte jag också på, men har sett ganska kontor där alla telefoner är väggtelefoner. Om det inte finns någon stol under att stödja sig mot kan det nog vara väldigt svårt att komma upp.

Personligen tycker jag att SÄPO faktiskt kunde slagit en pingla till sjukan, men att de ska komma och hjälpa henne för att hon ramla är ju fullkomligt retarderat. Nu vet jag inte exakt hur deras uppdrag ser ut, men jag hoppas innerligt att detta inte ses som tjänstefel oavsett.


   
SvaraCitera

Lite kling å klang över hela jävla Svenska poliskåren...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera