Aviseringar
Rensa alla

Carolina Moberg Farraj


Ämnesstartare

isola:

(pga islam ej kommit särskilt långt inom kvinnors rättigheter)

Jamen precis, därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte satt mig in i händelsen alls, men ja hon verkar vilja ha uppmärksamhet och överdriva rejält.

Jimmie Åkesson och hans foliehattar är lika fjantiga som vanligt, bör påpekas innan någon tror att jag försvarar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Absolut.

Vad bra, då vet jag att jag inte ska läsa fler av dina inlägg samt inte ha någon som helst respekt för digTröttSoverFör mig ligger du nu på samma nivå som NiklasW och hans packSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vad bra, då vet jag att jag inte ska läsa fler av dina inlägg samt inte ha någon som helst respekt för digTröttSoverFör mig ligger du nu på samma nivå som NiklasW och hans packSover

Hjärta

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
mynona

Bra brev. Motbjudande med de hot hon får motta. Inte acceptabelt att hon trakasseras för det livsval hon gjort för att komma vidare i just sin personliga utveckling. De som hotar henne verkar vara antingen naivt okunniga (Ingrid) eller rent slödder med åsikter som påminner om de islamister de kritiserar (Maria). Det förhindrar inte att jag inte ser en person som frivilligt har valt att att stödja bärandet av slöja och därmed inte lika rättigheter för könen som den främsta förespråkaren för frihet och demokrati, förstås, men det förändrar inte faktum. Vilken snårig sörja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1470131_10152073646049187_822642932_n.jp

ett meddelande hennes vän har fått 


   
SvaraCitera