Aviseringar
Rensa alla

Catfish?


Ämnesstartare

Hej alla!
Jag har på senaste tiden verklgien funderat hur jag egentligen ser ut. Ser jag bra ut? Är jag ful? Är jag liksom varken fin eller ful? Är jag tjock? Är jag söt? Är jag hemsk? Är jsg en catfish på bilderna?

Jag tog min systerut för att fotografera för vi hade inget bättre för oss, jag kollade igenom bilderna och ser hur osymetrisk jag ser ut och alla bilderna var H E M S K A. Frägade min syster (då syskon är ärliga) och frågade om jag ser bättre ut på bild än irl? Hon svarade ja. Vet ej barför men det tog åt mig, hur ser jag egentligen ut? Skulle ni kunna säga omen tjej är snygg som inte är världens tjejigaste vikten ligger på gränsen på övervikt men tränar mycket . Osymetrisk ansikte och allmänt osäker på sig själv men fått höra att jag ser säker ut på mig. Mörkt brunt hår, nästan svart och bruna ögon. Inte så speciellt stora läppar tyvärr...blir sp ledsen då jag själv vet ej hur jag ser ut och har läst så mycket om att attraktiva attreheras av lika attraktiva personer, gillar liksom väldigt snygga killar,, ska man liksom ge upp hoppet om att kunna få de just för mitt utseende och kropp? Vill inte höra att personligheten lyfter upp utan just nu vill jag höra hur ni tycker en tjej är snygg ominte värrecatfish på nilderna. Vad tänker ni då? Har ni blivit kallade för catfish och vad gjorde ni då?


   
Citera

Du är garanterat inte ful men du borde jobba på ditt självförtroende istället för på ditt utseende. Då kommer du att uppskatta dig själv mer. Party


   
SvaraCitera

Ye handlar bara om självförtroende, alla är lika fula


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Ye handlar bara om självförtroende, alla är lika fula

nja, om alla är lika fula varför tycker man är vissa är snyggare/mindre fula än andra Glatt skålande


   
SvaraCitera

Vi är alla håriga köttklumpar fyllda av bakterier och avföring, så spelar det verkligen någon roll?


   
SvaraCitera

widediaper:

nja, om alla är lika fula varför tycker man är vissa är snyggare/mindre fula än andra Glatt skålande

Äh ja venne, människor är allmänt fula


   
SvaraCitera