Aviseringar
Rensa alla

cdon.com?


Ämnesstartare

finns de någon från UM som beställt produkter på cdon.com? sköter de paketet och allt bra? liksom inga trasiga paket vid mottaget? vill veta eftersom jag jag tänkt beställa något där. omdömen ser bra ut men behöver vara säkert angående paketskick och betalningar. 


   
Citera
Ämnesstartare

De har varit ett av sveriges största postorderföretag i närmare 20 år eller så, vad oroar du dig för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju snarare dem som sköter leveransen när paketet skickats ut från CDONs lokaler som eventuellt skadar någonting. Men jag har aldrig haft bekymmer och har beställt därifrån ett antal ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
De har varit ett av sveriges största postorderföretag i närmare 20 år eller så, vad oroar du dig för?

Jo, på trustpilot så ser man att cdon har dåligt omdöme om man kollar deras stjärnor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Det är ju snarare dem som sköter leveransen när paketet skickats ut från CDONs lokaler som eventuellt skadar någonting. Men jag har aldrig haft bekymmer och har beställt därifrån ett antal ggr.

hur mycket har dj lagt beställningar då? mer än tusen kronor mer eller mindre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

Jo, på trustpilot så ser man att cdon har dåligt omdöme om man kollar deras stjärnor. 

Har aldrig haft några problem alls med dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

Har aldrig haft några problem alls med dem

inga sönderslitna paket vid hämtning eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

hur mycket har dj lagt beställningar då? mer än tusen kronor mer eller mindre?

Mer än tusen sammanlagt alltihop. Men inget såpass dyrt enskilt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Mer än tusen sammanlagt alltihop. Men inget såpass dyrt enskilt.

hur långt tid  ungefär tog leveransen när du då beställt saker därifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh: hur långt tid  ungefär tog leveransen när du då beställt saker därifrån?

Beror på när du beställer på dagen. Beställer du före en viss tid kan de hinna skicka samma dag och du får det dagen därpå. Annars tar det 2 dagar från beställning, såvida det inte är helgdagar emellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

inga sönderslitna paket vid hämtning eller så?

nepp


   
SvaraCitera

Har beställt därifrån 2-3 gånger vid olika tillfällen. Har fått 2 varor i bra skick, den sista fick jag pengarna tillbaka då jag antingen ville lämna tillbaka den eller så kom den ej fram. Så ja, det går bra att beställa därifrån. 


   
SvaraCitera

CDONs system bygger på att andra företag får marknadsföra och sälja produkter via deras site. Innan du beställer kolla upp leverantören av produkten. Är det CDON själva så är det nog inga konstigheter. Beställde nyligen hörlurar från HOMELARM via CDON och det var bara skit. (Visste att priset var för bra för att vara sant.)

De klarade sig dock i förpackningen, var själva kvalitén på lurarna som var dålig. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Beror på vad du ska köpa från CDON. Deras service är näst intill obefintlig, så om det uppstår något problem med ditt paket så kan du räkna med att det kommer ta tid. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
CDONs system bygger på att andra företag får marknadsföra och sälja produkter via deras site. Innan du beställer kolla upp leverantören av produkten. Är det CDON själva så är det nog inga konstigheter. Beställde nyligen hörlurar från HOMELARM via CDON och det var bara skit. (Visste att priset var för bra för att vara sant.)

De klarade sig dock i förpackningen, var själva kvalitén på lurarna som var dålig. 

menar du som ebay då elr? ebay har ju också privatpersoner som säljer grejer.


   
SvaraCitera