Aviseringar
Rensa alla

Celesexual


Ämnesstartare

Hiya folks!
Som ni ser här ovan, så tänker jag föra en diskussion angående kärlek till stjärnor, och det jag vill få ut av detta är, att få reda på om det är rätt eller fel att ha en så kallad 'crush' på sina idoler. Min första fråga är, anser ni att det är rätt att vara djupt förälskad i sin idol, motivera gärna era svar och för diskussionen framåt.
So long, Gaga. [love]


   
Citera

Finns väl inget rätt eller fel i det, men ha så kul med att inte ha ett lovelife. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill endast ha seriösa svar, annars kan du lika gärna gå med i en annan tråd om ditt syfte är att förstöra min tråd.


   
SvaraCitera

Föredrar månen.


   
SvaraCitera

Är väl inte fel, men det är tråkigt för en själv, man har ju ingen relation till personen.
Det vaaaaar en gååång i tiden då jag var kär i Robert Pattinson, och det var ju bara sad eftersom jag aldrig skulle få träffa honom. Man KÄNNER ju inte ens personen då man aldrig träffat hen!

Men jag tycker att det är en meningslös diskussion eftersom alla är olika och gör hur de själva vill.


   
SvaraCitera

Trodde du menade astrosexual först [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är din åsikt och du har full rätt till att tycka det, dock kan jag inte hålla med dig, för att syftet med tråden är att få fram så många olika åsikter som möjligt.


   
SvaraCitera

LadyGaga:

Det är din åsikt och du har full rätt till att tycka det, dock kan jag inte hålla med dig, för att syftet med tråden är att få fram så många olika åsikter som möjligt.

vem pratar du med ens


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med dig, dumbass.


   
SvaraCitera

LadyGaga:

Med dig, dumbass.

Citera henne då, dumbass!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör exakt det jag känner för, om du har något problem så kan du lika gärna lämna diskussionen.


   
SvaraCitera

LadyGaga:

Jag gör exakt det jag känner för, om du har något problem så kan du lika gärna lämna diskussionen.

Om du citerar personen du pratar med så ser den det och vet på så vis att du har svarat.

OnT: Är du 12 år eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

That wasn't very born this way of you.


   
SvaraCitera