Aviseringar
Rensa alla

Celluliter?


Ämnesstartare

Jag har celluliter nedanför rumpan, alltså vid låren och jag vill få bort dom innan sommaren! Har läst att man ska motionera mycket och äta nyttigt, inte mycket fett, socker och salt. Men jag är väldigt beroende av cola men måste ju sluta dricka det för det är så mycket socker i. Så fungerar det då att dricka cola light? Eller är det andra ämnen där i som bidrar med socker?


   
Citera
Ämnesetiketter

stort problem [cool]
men jaa det självklara som att

izzabellaaa:

motionera mycket och äta nyttigt

försök sluta med all cola, både light å vanlig.

och hört att d ska gå att typ skrubba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

och hört att d ska gå att typ skrubba.

skrubba bort celluliterna? 😮


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

skrubba bort celluliterna? 😮

yes... från googlee:Vad kan man göra för att motverkar uppkomsten av celluliter?

Massage – Stimulerar blodcirkulationen genom att massera på områden där du har celluliter eller skrubba med en borste dagligen. Använd gärna en Massageolja mot celluliter.
Sunda matvanor –Mycket vatten, fiberrik kost mer fisk än kött.
Motionera mera -Ger dig en fastare hud, bättre cirkulation och spänstigare muskler.
Nya levnadsvanor –Om du röker, sluta! Drick mindre kaffe


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

izzabellaaa:

Så fungerar det då att dricka cola light? Eller är det andra ämnen där i som bidrar med socker?

Mm, fast light är ej gott så känns ju onödigt att dricka det då.

Och finns fler onyttigheter i light än i vanlig. Skippa colan helt och hållet eller trivs med dina celluliter.


   
SvaraCitera

drick vatten och rör på dig förhelvete. Om du var följd av en rullandes dodongo så skulle du vara redo för stranden.


   
SvaraCitera

Jag lockar mina män med mina celluliter.


   
SvaraCitera

Alla här ljuger för dig.

Det finns inget sätt att få bort celluliter utom injektioner och grejer. Man kan inte dricka, äta, motionera eller borsta bort ett knöligt underhudsfett. Det kommer aldrig bli jämt för att du borstar eller masserar det, inte heller för att du äter fibrer eller något annat. Det är bullshit.
Däremot så kan det knöliga underhudsfettet vara mer eller mindre synligt, om det krymper i storlek kan det hända att celluliterna inte är lika framträdande och om du har vältränade ben så tänker man kanske inte lika mycket på dem. De kan även bli mindre framträdande av en solbränna.
Men de kommer alltid finnas kvar.

Lita varken på veckorevyn eller google, lita på sunt förnuft. Lev och var glad med dina gropar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen bryr sig om celluliter ändå.


   
SvaraCitera
Exner

   
SvaraCitera

JOZFiN:

ingen bryr sig om celluliter ändå.


   
SvaraCitera