Aviseringar
Rensa alla

Centern, centern, centern....


Ämnesstartare

ÄMNE: Centerns förfall.
Centerpartiets charmiga frontfigurer!

Eskil Erlandsson, som i debatter om tidelag menar att det är okej med tidelag om man smörjer in sitt kön med mat som hunden gillar, och sedan ber hunden slicka av det.

Maud Olofsson, som värnar Alliansen högre än sitt egna parti.

Fredrik Federley, som i en riksdagsdebatt kovände och svek hela svenska integritetsrörelsen. Ställde nyligen upp i tävlingen "Årets bög" men förlorade mot en kock ingen hade hört talas om.

Magnus Andersson, som är drygare en yes och använder sig av flertalet härskartekniker för att belägga att, du min herre, är en idiot.

Frågeställning: Varför förfaller de?

Kommer du att rösta på centerpartiet?


   
Citera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Eskil Erlandsson, som i debatter om tidelag menar att det är okej med tidelag om man smörjer in sitt kön med mat som hunden gillar, och sedan ber hunden slicka av det.

nevermind hittade själv.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Dock kan jag inte låta bli att tycka att din tråd är ganska barnslig. Jag skulle tro att man kan hitta idioter högt upp i alla riksdagspartier om man letar lite...


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Eller möjligen om...

Anarkandi:

Eskil Erlandsson, som i debatter om tidelag menar att det är okej med tidelag om man smörjer in sitt kön med mat som hunden gillar, och sedan ber hunden slicka av det.

blir partiledare. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)
100.0% (16 st)

100%, lol 😀

Jag önskar verkligen att centern kommer dö ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Finns ingen anledning för C att existera. Deras kärnfråga verkar vara sämre lön och arbetstrygghet för unga, det enda dom diskuterar.


   
SvaraCitera

SvartePetter i Alliansen. Kallar sig gröna men slår för kärnkraft, jag förstår inte.

Sheriffen:

Deras kärnfråga verkar vara sämre lön

A juste.. De förespråkade att det var okej att ta ett jobb och få 1/3 betalt som sitt första jobb än vad t. ex facket skulle representera. Låter ju konstigt "bättre än ingenting". Vi ska inte uppmuntra slavarbete, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Centerpartister är inte lika sexiga som förr...

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Jag har aldrig riktigt förstått vad centern vill. vad är deras kärnfråga? dom vill något väldigt starkt imellanåt. men jag kan inte se något samband mellan alla dessa otaliga starka ståndpunkter. Centern gör bäst i att bara vittna bort.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Och har aldrig ens övervägt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Tvi vale!

Anarkandi:

Centerpartiets charmiga frontfigurer!

Maud Olofsson är la inte charmig!?!?!?!?1? O____O


   
SvaraCitera