Aviseringar
Rensa alla

Cerazette?


Ämnesstartare

Jag ska börja med att ta cerazette nu i veckan. Tänkte bara kolla vad ni får för biverkningar?

Det är säkert mycket olika, tagit neovletta innan och det enda jag är orolig för är hur mensen blir, vissa får ingen alls men dom klagar på annat istället. Och vissa är jättenöjda. Men ni som tar eller har tagit cerazette, vad tyckte ni?


   
Citera

Image


   
SvaraCitera

beeverkningar


   
SvaraCitera

min sambo har börjat äta det. känns som hon börjat få häfftiga humör svängningar sista dagarna;(


   
SvaraCitera

Jag var tvungen att byta från Trinovum 28 till Cerazette. Mensen försvann med en gång och har inte haft någon sedan dess. Huden och håret har blivit fetare, och det suger[n]


   
SvaraCitera

inga, föruto haft mens i 1 månad av 2, och gått ner tre kg(y)


   
SvaraCitera

Jag har fått lite finnar men det är väl det enda.


   
SvaraCitera

Småblödningar konstant.


   
SvaraCitera

Inga biverkningar alls.
Mindre mens möjligtvis, och det är ju givetvis fruktansvärt. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Oregelbunden mens...
Magsvullenhet
Aningen viktuppgång
Sämre hy[smile]


   
SvaraCitera

Jag tar Cerazette och märker inga stora förändringar.
Förutom värre akne och oregelbunden mens^^


   
SvaraCitera

Joseine:

Tänkte bara kolla vad ni får för biverkningar?

Hade mens första veckan jag börja ta dom (bytte från neovletta) och sen hade jag miiiinimens 1½ månad senare i tre-fyra dagar. sen dess ingenting.

viktuppgång o lite så. humörsvängningar.


   
SvaraCitera

ingen mens alls. men glömmer jag ta piller o tar mer än en timme försent får jag asjobbig mens i flera veckor. Alltså det kommer pyttelite mens men konstant i 2-3 veckor men med mensvärk varje dag.

Men sålänge jag tar dem på exakt samma tidpunkt varje dag slipper jag mens helt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

beeverkningar

kom till stor nytta [y]


   
SvaraCitera

Det är skit. Småblödningar typ konstant.


   
SvaraCitera