Aviseringar
Rensa alla

challa


Ämnesstartare

aboo brur vad gör dooo?


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga henne om det är så att hon inte vill träffa dig mer, och ge henne en chans att svara ärligt utan att du blir sur. Du behöver inte ha gjort något fel, utan ibland blir det bara så att känslorna svalnar. Eller så är hon faktiskt bara upptagen, och då ligger bollen hos henne.


   
SvaraCitera

ge henne lite luft. låt henne vara några dagar eller så, se om hon hör av sig eller inte. Gör hon inte det kan du ju försöka prata med henne då och fråga om hon inte är intresserad typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska man göra om hon säger att hon är inte intresserad nå mer, ska man uttrycka sina känslor då?


   
SvaraCitera

drop it like it's hot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle precis fråga henne idag om det var så att hon inte ville umgås med mig, men då skrev hon att hon hoppades att jag vet att hon gillar mig och, att hon kände att hon hade så mycket just nu (läxor, tävlingar, träningar, långa skoldagar) att hon ville att vi bara är 'kompisar' ett tag tills det är lite lugnare. Jag skrev då att jag hoppas hon vet att jag gillar henne och för mig går det bra att vi gör det. Nu när jag har tänkt lite så skulle jag helst velat skriva till henne att det enda jag vill göra är bara att träffa hon och att jag gillar henne så mycket.

Jag tycker detta är jobbigt, för det som hände för ca 2 veckor sen tänker jag på hela tiden av att bara se hennes namn. Jag är 'oroligt' för att hon inte gillar mig fast att hon har sagt att hon gillar mig, jag vet det  låter/är lejt.


   
SvaraCitera