Aviseringar
Rensa alla

Champions League är tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

börjar ikväll igen. milan-tottenham och valencia-schalke. heja tottenham och schalke men tippar 3-1 milan och 2-1 valencia

imorogn arsenal-barca. come on gunners!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Ska kolla. På vilka kanaler går matcherna och när börjar sändningen?


   
SvaraCitera

Sändningen börjar kl 20:00 på Viasat fotboll tror jag. Sen visar de Milan-matchen där och Valencia - Schalke på tv10.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stämmer bra det där. sen avspark 20:45


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rätt dött här. skriv nåt nån! vad tippar ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]
Ska plugga elektronik, det är roligare [tard]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

vad tippar ni?

Nu känns det ju lite fusk att tippa men jag har lagt ett spel på 3-1 till Milan och 1-0 till Valencia. Men Milan ser ju ut att skita sig då Tottenham verkar vara det bättre laget. Vilket naturligtvis är till min glädje då jag håller på dem men jag trodde verkligen inte de skulle ha något att sätta emot ikväll.


   
SvaraCitera

Ååå Tottenham!! [love]

Haha Gattuso. Känns lite Inter - Valencia där. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gattuso.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka döma bort målet, btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååååååååååååååååå vilken underbar kväll

Gattuso är ett jävla svin men fan vilken kväll, rätt å´t skitlaget milan men zynd om Zlatan. Underbart också att Champions Leagues största spelare nånsin Raul! får näta och sänka Valencia

Ibland är det kul att tippa fel, underbar kväll och hoppas nu att Tottenham och Schalke kan hålla detta

imorgon får fan gunners ta och visa nåt också! ut med Barca!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

rätt å´t skitlaget milan

Nu ska vi ta det lugnt här. Milan är det lag, som vunnit flest CL-titlar, efter Real Madrid.

I andra halvlek så hade Spurs inte mycket att sätta emot, ärligt talat, då Milan fick fart på sitt spel, i och med att man bytte ut Seedorf och fick in Pato.

Dock så vann ändå Tottenham, men hade Allegri inte tabbat sig som han gjorde i och med vissa val så hade det nog sett annorlunda ut.

Nevertheless; att kalla Milan för ett skitlag är arrogans och inget annat. Är som att kalla Real Madrid för ett skitlag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja Barca


   
SvaraCitera

Vet inte om jag skulle vilja säga att Raul sänkte Valencia. Visst fördel Schalke i returen men det känns fortfarande öppet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Heja Barca

ut med dig

passaro:

Nu ska vi ta det lugnt här. Milan är det lag, som vunnit flest CL-titlar, efter Real Madrid.

då har de ju inte vunnit mest utan nästmest! hahaha skitlag, skitlag. ihala madrid!

nej men asså du har missförstått mig. jag vet att milan är en legendarisk klubb och allt men jag gillar inte milan, är så jag menar med skitklubb. jag gillar inte itlaien, serie a och milan och därför är jag just nu asglad för att tottenham vann. dock har milan fortfarande en chans, man ska aldrig räkna ut ett sånt lag.

blir bara sur när jag ser spelare som gattuso och flamini fjanta sig och spela som de gjorde. båda borde bli utvisade och avstänga i minst 4 matcher.

El Guaje:

Vet inte om jag skulle vilja säga att Raul sänkte Valencia. Visst fördel Schalke i returen men det känns fortfarande öppet.

help öppet är det men Raul tystade nog rätt många på mestalla. dock är det nog fördel schalke nu som cokså var bättre i matchen i mina ögon. stort av Raul iaf.


   
SvaraCitera