Aviseringar
Rensa alla

Chansa igen?....


Doniko
Ämnesstartare

Jag träffade en tjej för ca 6 månader sen och jag blev jättekär i henne, jag la till henne på Facebook,kik och snapchat och vi började skriva. Jag frågade om vi skulle kunna ses någon gång igen och hon sa ja men det jag grubblar över är sa hon ett JA för att hon va intresserad eller sa hon bara för att vara artig. Jag har tänkt på denhär tjejen hela tiden jag har försökt att träffa andra men det klickar inte som den här tjejen. Jag bjöd ut henne flera gånger men hon hade andra planer så en dag så sa hon JA och jag frågade vilken dag då sa hon lördag och sen började hon sluta svara på mina sms. Jag gick i depp i 1 - 2 månader men sen kom jag över henne men ibland så tänker jag ofta på henne för hon är så vacker och klok, jag bad om ursäkt för tt nu när man läser våra gamla sms så ser jag att jag var för på jag skrev till henne varje dag och när jag smsade henne så var allt lugnt. Nu känner jag att man kanske ska ta och försöka igen men vet inte hur och så är jag rädd att jag ska förstöra iallafall det lugna som är nu.


   
Citera
NEMI
 NEMI

För att citera Thåström, En chans kommer en gång bara


   
SvaraCitera

Vill du pröva igen så gör det. Men var jag du så skulle jag gå vidare om du lyckats komma över hon nu. 
Råkade ut för samma sa förra året jag med, och då gick jag vidare bara. 


   
SvaraCitera

eh bara gör vad du känner för, så får det gå som det går


   
SvaraCitera

HjärtaFörklara hur du känner för henne eller fråga vrf hon inte svarar. Tyck inte det är pinsamt för hon skulle älska att läsa dina sms om hon älskade dig Hjärta


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

Jojo123:
HjärtaFörklara hur du känner för henne eller fråga vrf hon inte svarar. Tyck inte det är pinsamt för hon skulle älska att läsa dina sms om hon älskade dig Hjärta

Hon vet redan vad jag känner för henne. Men när jag sa grattis på hennes födelsedag så sa jag typ att jag var för på och bad om ursäkt och hoppades att vi skulle kunna träffas igen men då svarade hon liksom bara att du verkar vara en snäll kille. Jag antar väl att hon inte vill träffas


   
SvaraCitera
Ewe.t

asså hon kan ju ge en chans mot dej ellafall! alla förtänar en chans! vänta lite så ni är ihop eller inte??


   
SvaraCitera
reben

va förlorar du på att testa


   
SvaraCitera