Aviseringar
Rensa alla

Chatta med tjej, fake bilder?


Ämnesstartare

Tjena! Tänkte bara fråga snabbt för det är lite akut för mig. 

Har skrivit med en tjej på tinder som är 20 år och ser väldigt ut. Hon sa att jag var het ( bild på mig utan tröja ) men grejen är att hon inte vill Snapa för den tillhör hennes familj och vänner, men kik går bra. Hon skickade en bild på sin röv till mig och sa att hon var kåt, kan detta vara hon? Är det vanligt att det är äckliga män som sitter bakom skärmen och låtsas vara tjejen på bild? Vill vada helt säker innan jag skickar något! Tacksam för svar!


   
Citera
Kneko

Skulle gissa att hon inte är riktig, men samtidigt finns den lilla chansen att hon bara vill vara så "anonym som möjligt". Men tvek på det.

Skicka inte iväg intima bilder på dig själv om du är osäker och tror att det kan hamna i fel händer. 

Ett tips är att spara bilderna till datorn och göra reverse image search på google. 


   
SvaraCitera

MackanBoy: Hon skickade en bild på sin röv till mig och sa att hon var kåt, kan detta vara hon?

Omöjligt att svara på.

MackanBoy: Är det vanligt att det är äckliga män som sitter bakom skärmen och låtsas vara tjejen på bild?

Ja. Men jag fattar inte varför en man skulle låtsas vara en tjej för att få dig som kille att skicka en bild på dig förutsatt att han inte är bög?

MackanBoy: Vill vada helt säker innan jag skickar något! Tacksam för svar!

Skicka inga ansiktsbilder bara eller några bilder som direkt kan associeras med dig.


   
SvaraCitera
Kneko

stortrollet: förutsatt att han inte är bög?

Är hur vanligt som helst att killar låtsas vara tjejer för att få kontakt med killar.


   
SvaraCitera

Så länge du inte träffat/känner personen- skicka inga bilder. Ganska vanligt att folk kör fake profiler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar! 
Vill även tacka för ni uppmärksamma mig om att inte skicka något till henne, eller ja han då. Men lovar att återkomma med rapport när hon svarat mig, hon svarar ofta på kvällen eller natten, men hade faktist varit riktgt Nice om detta nu var hon på bilden. Då hon faktiskt är snygg, vet att flera på tinder kan vara riktigt kåta och få för sig sånt här, men ska inte chansa. 

Har sett program som Trolljägarna där flera män faktist använder tjejprofiler för få bilder, riktigt svinigt gjort. Tack igen för era svar! 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Om bilden hon skickade på Kik var skickad via Album eller Kamera så kan man avgöra om den var fejk eller inte. Om den var skickad från Album så har "hon" skickat bilden från hennes sparade bilder. Om det var Kameran så har hon tagit direkt från hennes mobils kamera. 

Finns väl sätt att komma runt det men det är inte så jätte vanligt längre på kik. 


   
SvaraCitera
Kneko

sies:
Om bilden hon skickade på Kik var skickad via Album eller Kamera så kan man avgöra om den var fejk eller inte. Om den var skickad från Album så har "hon" skickat bilden från hennes sparade bilder. Om det var Kameran så har hon tagit direkt från hennes mobils kamera. 

Finns väl sätt att komma runt det men det är inte så jätte vanligt längre på kik. 

Finns appar som agerar som kamera, men tror ärligt inte många av dessa.. catfishes.. är så smarta.


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Tjena! Tänkte bara fråga snabbt för det är lite akut för mig. 

Har skrivit med en tjej på tinder som är 20 år och ser väldigt ut. Hon sa att jag var het ( bild på mig utan tröja ) men grejen är att hon inte vill Snapa för den tillhör hennes familj och vänner, men kik går bra. Hon skickade en bild på sin röv till mig och sa att hon var kåt, kan detta vara hon? Är det vanligt att det är äckliga män som sitter bakom skärmen och låtsas vara tjejen på bild? Vill vada helt säker innan jag skickar något! Tacksam för svar!

Det låter som du råkat ut för ett fejkkonto eller något. Kan du inte fråga henne om ni kunde träffas? Säger hon nej så är det hej och adjö.
Beror väl lite vad du vill också. Vill du ha ett förhållande eller bara ligg? Hon verkar mest vara sugen på det sistnämnda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack igen för svar! Det med kik var smart, ska de stå camera under då? För de gör det inte. Vill givetvis bara ligga med henne, är ensam på söndag så det är utmärkt med.
skulle gärna möta henne, men grejen är att tänk om de är en man, fan vad vidrigt. Möta upp en man på tågstationen?


   
SvaraCitera

Hi. I am 21 years old from Russia I am 170 cm tall, brunette with green eyes. I start playing on webcams from 15 to 19 for free. I am juicy peach ^^. Sociable, beauty and I love dancing
http://quamiller.com/5KC7


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Tack igen för svar! Det med kik var smart, ska de stå camera under då? För de gör det inte. Vill givetvis bara ligga med henne, är ensam på söndag så det är utmärkt med.
skulle gärna möta henne, men grejen är att tänk om de är en man, fan vad vidrigt. Möta upp en man på tågstationen?

Om ni skulle bestämma träff och bruden dyker upp så är det ju bara köra på! Om en man dyker upp så ge han stryk 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Kneko:

Finns appar som agerar som kamera, men tror ärligt inte många av dessa.. catfishes.. är så smarta.

Oftast när det används så laddar bilden inte ordentligt. Den ser normal ut i själva chatten men när man trycker på den och vill zoom:a så blir den dåligt och får dålig kvalité. 


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Tjena! Tänkte bara fråga snabbt för det är lite akut för mig. 

Har skrivit med en tjej på tinder som är 20 år och ser väldigt ut. Hon sa att jag var het ( bild på mig utan tröja ) men grejen är att hon inte vill Snapa för den tillhör hennes familj och vänner, men kik går bra. Hon skickade en bild på sin röv till mig och sa att hon var kåt, kan detta vara hon? Är det vanligt att det är äckliga män som sitter bakom skärmen och låtsas vara tjejen på bild? Vill vada helt säker innan jag skickar något! Tacksam för svar!

Sjukt vanligt att folk gör fakekonton för att få ligg eller bara driva med personen, tyvärr.. Bara inte du skickar några bilder du inte står för. "Hon" kan ju ladda ner och sen sprida vidare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant, tack för era svar. Hon har inte återkommit med något ännu, bara att hon inte alltid kan svara för hon inte har internet. 


   
SvaraCitera