Aviseringar
Rensa alla

Chattvänner!


Ämnesstartare

Jag är lite nyfiken på hur många det är som har träffat vänner och/eller partners via internet. Berätta gärna lite om det. På vilken sida det var? Hur det kändes osv...


   
Citera
Åtta

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har träffat vänner via UM [cute]
långt ifrån alla som jag träffat men dem som jag har träffat är snälla 🙂

Kändes när man träffade dem?
Lite nervöst men var ju bara att tuta o köra ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla mina pojkvänner etc har jag träffat via internet [cute] tycker det är nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har träffat många vänner genom um. En partner via bilddagboken och en partner via msn.

Vänner har nog känts tråkigt i den mån om att man träffas så sällan och det finns inget naturligt sätt att träffas. Och irl-kontakt är viktigt för mig.

För mina partners så har det känts ungefär som när jag träffat vilken partner som helst. Man träffar någon, finner något tycke om, lär sig mer om den och blir till sist kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alla mina pojkvänner etc har jag träffat via internet tycker det är nice

Jag tycker också det är nice. Det är lättare att lära känna människor via internet än att bara gå fram till någon på stan till exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Berätta gärna lite om det. På vilken sida det var? Hur det kändes osv...

Mm, träffade min sambo via um, om än lite indirekt. Fick hans msn av gemensamma umvänner. Står om det i länken åtta postade. Har träffat fina vänner på via um - gugge, lifegoeson, uttern, lampan, ensamvargen.

Träffade mitt ex på helgon.net, fast vi hade ju gemensamma irl-vänner osv, så det var ju inte helt random.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås nästan bara med personer jag träffat via internet atm.

Det är alltid lite läskigt att träffa folk första gången, men det brukar gå bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har träffat fem killar från internet.

Victory1993:

På vilken sida det var?

Olika sidor..

en sida där man skriver poesi
e-kontakt
helgon
tror inte jag har glömt någon sida..

Victory1993:

Hur det kändes osv...

Tre av killarna träffade jag bara en enda gång.

Två av killarna har jag haft förhållanden med. Det första varade i ett år (men det var inget bra förhållande) och det andra varade i cirka en månad bara.

Kille nr två (som jag var ihop med en månad) kändes det bra med i början. Första dagen och kvällen var helt underbar. Men när jag hade varit hemma hos honom kändes det fel. Vi passade inte ihop.

Jag tror inte att jag kommer träffa fler personer från internet framöver. Dåliga erfarenheter + att jag vill få ett helhetsintryck av människor, på en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har träffat två kvinnofolk som blidde min flickvän senare på internetwebzz


   
SvaraCitera
time
 time

Två av tre seriösa pojkvänner har jag kommit i kontakt med via internet. Den ena via bilddagboken och den andra via hamsterpaj när jag var 12. [blush] (vi träffades inte förrän jag var 14 och det var då vi blev tillsammans, men herregud, hamsterpaj!!!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

men herregud, hamsterpaj

Jag dejtade en kille som jag träffade på lunarstorm [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bestämt träff med två pers från internet. två pers som betytt mest för mig.
skulle träffa en internetpers för ett tag sedan, men det blev ej av.
Vill helst inte träffas övh. trivs med att inte behöva umgås. vill sällan umgås, är alldeles för lättirriterad & skör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har träffat 1 st partner som är umare. Det var lite läskigt men det gick bra pga han är så mys.


   
SvaraCitera