Aviseringar
Rensa alla

Cheerleading eller kennedy?


Ämnesstartare

Behöver er hjälp nu, ska jag börja i kennedy eller cheerleading?

haha kom inte med oseriösa svar elr typ "ta reda på de själv" för då får ja damp, ja försöker faktiskt ta reda på de men de är inte lika lätt som att typ skriva en text ? skitsamma,
Har sett på många cheerleading videor att dom typ bara tränar på "dansen" till typ uppvisningar, men jag vill lixom inte lära mig dansa eftersom jag går i dans också utan jag vill lära mig typ flickis, bakåtvolter, handvolt o sånna "coolare" saker.

någon som gått i något av detta och kan säga vilket ni tycker bäst om och varför? 🙂

hade ingen aning om vart jag skulle lägga in detta [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Bli gymnast?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Bli gymnast?

öh ja, men man måste ju söka in till någon sort gymnastik? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta reda på de själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men va? Vad är Kennedy? Antagligen någon idrottsform, aja men det får du ju själv välja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

ta reda på de själv

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera