Aviseringar
Rensa alla

Cheerleadingskor!


Ämnesstartare

Hej! tänkte fråga er som går eller har gått på cheerleading vart ni köpte era cheerskor? Jag ska börja i ett tävlingslag nästa vecka och försöker snabbt få tag på ett par bra och hållbara cheerskor! Men jag hittar bara att man kan beställa riktiga cheerskor på internet från Usa, England osv! Jag gick till alla sportaffärer jag kunde hitta idag och frågade om de hade cheerskor eller skor som är gjorda för hopp, bygg och gymnastik men de hade knappt ens hört ordet cheerleading!
Dock hittade jag ett par vita nike skor som såg ganska bra ut men vet inte om de skulle klara av alla cheerövningar. Men är det så att man har vanliga vita gympaskor på träningar och tävlingar?
Vet att vissa köper från sin förening men det verkar inte finnas att man kan köpa där jag ska gå för min kompis har sagt att hon och även de flesta har köpt sina på stadium? Men det fanns inga när jag kollade där idag. Jag vill inte köpa dom utomlands eftersom det tar lång tid och det kan bli en massa fraktbetalningar, Sedan känns det smidigare att köpa direkt ur affär eller beställa från Sverige

behöver verkligen hjälp! /MVH den oerfarna cheerleadern [y]


   
Citera

Fvworld:

Hej! tänkte fråga er som går eller har gått på cheerleading vart ni köpte era cheerskor?

på afärren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

på afärren

Ja men vilken affär?


   
SvaraCitera

Fvworld:

Ja men vilken affär?

sko afär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

sko afär

Nähe det menar du inte!


   
SvaraCitera

Har du frågat tränaren i laget? Hon (han?) eller någon annan i laget lär ju veta var de fick tag på sina skor. Det kan också vara så att alla i laget måste ha likadana skor.


   
SvaraCitera