Aviseringar
Rensa alla

cheyer känner ni igen er? kan ni förklara? :))


Ämnesstartare

Greger_EFG:

Något speciellt, eller intressant med utstrålningen etc distraherade henne och hon gick in i honom.

Tror mer på min gissning. Dock är den rätt liknande.

Greger_EFG:

Easy as pie. Så undrar jag lite varför han överanalyserar detta xD

Han kanske inte fått många av dessa blickar i sina dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Han kanske inte fått många av dessa blickar i sina dagar.

Möjligt, kul när dom händer oavsett 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh ommantittar på någon betyder det attman villknulla, så fungerar vi människor,kan inte komma på någon annan anledning att man skulle titta på någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*gäsp*

önskar att jag aldrig starta denna tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

*gäsp*

du älskart'

farbror gugge:

mh ommantittar på någon betyder det attman villknulla, så fungerar vi människor,kan inte komma på någon annan anledning att man skulle titta på någon.

Tittade på din avatar nyss [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

mh ommantittar på någon betyder det attman villknulla, så fungerar vi människor,kan inte komma på någon annan anledning att man skulle titta på någon.

du tror inte jag kan se skillnaden på om någon bara tittar och på om någon tittar på mig med intresse? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

du tror inte jag kan se skillnaden på om någon bara tittar och på om någon tittar på mig med intresse? [zzz]

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

ja.

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

va?

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

[love][bigsmile]

[cheers][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

[cheers][wink]

Lätt.

Men sa ni något till varandra etc?

För att anta att hon va kåt utan att ni snackat är rätt sjukt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

För att anta att hon va kåt utan att ni snackat är rätt sjukt xD

nä, tror som sagt att hon såg något annat hos mig. jag kan ju bli "kåt" på tjejer på stan utan att ha snackat med dom. handlar bara om ytlighet. tycker personen har snygga ben, snygga ansiktsdrag och stil som tilltalar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Tittade på din avatar nyss [wink]

så om jag skaffar puppyeyes och :3-mun så vill du sexa med mig?[blush]

retstickan:

du tror inte jag kan se skillnaden på om någon bara tittar och på om någon tittar på mig med intresse? [zzz]

men varför skapar du en sån här tråd om du redan är övertygad om att hon bara var extremt kåt på dig för att duär så snygg, och inte ens kan överväga andra alternativ?[sad][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

handlar bara om ytlighet. tycker personen har snygga ben, snygga ansiktsdrag och stil som tilltalar 🙂

Oja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

extremt kåt på dig för att duär så snygg

att denna kommentar kommer från dig (med tanke på allt jag vet om dig när det kommer till detta område).. gugge seriöst, jag tappar respekten för dig. i ditt inlägg lät det mer som om du anklaga mig för att vara enkelspårig

jag tycker att jag va ödmjuk i mitt första inlägg dessutom. inte alls "kåt på mig för att jag är så snygg"- stil.

jag ville att tjejer skulle svara o säga typ att "aa, man kan ha förutfattade meningar om killars stil o bara pga en sådan enkel anledning stöta på dom" och kanske utveckla detta.

säger också minimikrav (vilket tyder på att jag inte menar att jag är skit snygg utan minsta möjliga).


   
SvaraCitera