Aviseringar
Rensa alla

Chilinötter i fittan?


Ämnesstartare

En tanke som slog mig bara. Hur kan det tänkas kännas? Om jag hade en vagina så hade jag testat, tyvärr är jag kukbärare. Är det någon som känner sig manad att prova så att en kan gå härifrån ikväll med lite inblick och kännedom?

Ni som har testat är mer än välkomna att så utförligt som möjligt beskriva er upplevelse här och nu!


   
Citera

De smakade som vanligt, besviken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad skulle det åstadkomma mer än att kännas torrt och obekvämt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
vad skulle det åstadkomma mer än att kännas torrt och obekvämt?

chilin kan nog åstadkomma vissa känslor vid känsliga kroppsdelar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staffan: chilin kan nog åstadkomma vissa känslor vid känsliga kroppsdelar

då bör det vara något starkare än chilinötter, jag har flertalet gånger lyckats röra min okyska delar efter att ha hanterat habanero och det bränner en aning men har hänt så många gånger nu att jag börjat tycka det är lite trevligt
testa själv, du behöver inte fitta för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

då bör det vara något starkare än chilinötter, jag har flertalet gånger lyckats röra min okyska delar efter att ha hanterat habanero och det bränner en aning men har hänt så många gånger nu att jag börjat tycka det är lite trevligt

men man kanske inte ska börja med det starkaste direkt, varma upp lite innan. och chilinötter är gott att äta också om man inte skulle få plats med hela påsen i fittan.


   
SvaraCitera

wat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staffan: men man kanske inte ska börja med det starkaste direkt, varma upp lite innan

om någonting är värt att göra så är det värt att göras ordentligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

om någonting är värt att göra så är det värt att göras ordentligt

Det låter inte så intressant


   
SvaraCitera

Varför i hela satan ska man stoppa snacks i fetta??? 


   
SvaraCitera

Jag hade en vän som skippade att tvätta händerna efter att ha hackat färsk chili, och sedan lät händerna vandra till de nedre regionerna. Jag bedömer att det var smärtsamt utefter vad jag fick höra. Själv har jag råkat få chilisaft i ögat på liknande vis, tänker att känslan torde vara ganska likartad - slemhinnor liksom.

Vet ej hur väl det kan jämföras med chilinötter dock - skulle gissa på att det blir mer capsaicin av chilisaftrester på händerna. Rekommenderar ej chili i fittan, eller för den delen ögat.


   
SvaraCitera

Svider antagligen? De känsligt område.


   
SvaraCitera