Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:32 I morgon, om jag mår lika dåligt, ska jag gå till centrum och köpa mig en fet chipspåse och titta på lejonkungen.Vilken är din favoritsort, om du har någon?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:33 Harpyja:Vilken är din favoritsort, om du har någon?Sourcream onionEller kanske ost
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:34 Harpyja:Vilken är din favoritsort, om du har någon?Lättsaltade
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:34 Wanking BC:Sourcream onionJo de är goda ett tag men fungerar inte i längden för mig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:37 Harpyja:Jo de är goda ett tag men fungerar inte i längden för migTesta ost då, galet goda http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_chips8
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:39 Wanking BC:Testa ost då, galet goda http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_chips8Ja det låter gott. Eller så går jag till konsum och köper deras egna, supersalta nachochips
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:40 Harpyja:Ja det låter gott. Eller så går jag till konsum och köper deras egna, supersalta nachochipsOstchipsen är godare än man tror
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:43 Wanking BC:Sourcream onionEller kanske ostvisste att jag skulle köpt chips förut, åhh
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:43 Wanking BC:Ostchipsen är godare än man trorKan köpa båda. Har sextio kronor.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:44 Lille_Marx:Vinägerchips.Fast bara att du skrev i min tråd gjorde mig glad. Jag blir glad när jag tänker på besöket hemma hos dig.Eller så är det fel person men som fick mig att minnas den stunden i alla fall.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:45 Tycker bäst om lantchips, men nu för tiden finns bara lättsaltade sådanna och LÄTTSALTADE CHIPS ÄR BIG FAIL!!1111JO det är det.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:46 Dåren:JO det är detNEJ DET PASSAR TILL ALLA DIPPAR!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:46 Harpyja:NEJ DET PASSAR TILL ALLA DIPPAR!ALLA CHIPS PASSAR TILL ALLA DIPPAR!
Sterd Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:47 Hot Sweet Chili. Slår allt. Jag kan inte äta något annat.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:47 Dåren:ALLA CHIPS PASSAR TILL ALLA DIPPAR!Euw. Lök till dill låter inte najs.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:47 OH OH OH! Kanske ska köpa grillchips och en najs dipp!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2009, 00:49 Harpyja:Euw. Lök till dill låter inte najs.Jodå. Rena rama svenssonmiddagen ju. För övrigt köper jag aldrig dippåsar eftersom det smakar otvättat anus. Man ska alltid göra egen dipp.