Aviseringar
Rensa alla

chipsen


Ämnesstartare

4779064.jpg

undrar om de är dill i dem där sjärnor chipsen som ni ser här nedanför? tål nämligen inte de, måste veta.


   
Citera
Ämnesetiketter

Titta på innehållsförteckningen kanske.


   
SvaraCitera

meeeeeenLäs ingredienserna på baksidan Trött


   
SvaraCitera

Skriv ett rim till tillverkarna, det löser alla dina dill problem

 


   
SvaraCitera

Ingredienser:

Potatismjöl, potatis- och tapiocastärkelse, vegetabilisk olja, kryddblandning (salt, yoghurtpulver, lökpulver, grädd- och vasslepulver, maltodextrin, mjölksocker, smakförstärkare E621, surhetsreglerande medel (E330, E270), arom, persilja, modifierad stärkelse (E1450)), emulgeringsmedel: sojalecitin, socker och paprika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Ingredienser:

Potatismjöl, potatis- och tapiocastärkelse, vegetabilisk olja, kryddblandning (salt, yoghurtpulver, lökpulver, grädd- och vasslepulver, maltodextrin, mjölksocker, smakförstärkare E621, surhetsreglerande medel (E330, E270), arom, persilja, modifierad stärkelse (E1450)), emulgeringsmedel: sojalecitin, socker och paprika.

Tack snälla!


   
SvaraCitera

Om nu inte persilja och dill är inom ramen för samma kategori bör det inte vara nån större fara. Jag älskar för övrigt såna där, men jag hatar dill, iallafall dillchips och jag smällde i mig en hel påse såna där i förrgår och det är väl som sour cream onion ungefär.


   
SvaraCitera

Eller nej vänta nu...det var ju påsen med röd stjärna på. Hmm fast de smakade ju lök...märkligt...


   
SvaraCitera

Josefiniis:

Tack snälla!

Kan man verkligen lita på att FruLiten inte bara har tagit bort dill från listan för att jävlas? Jag skulle inte vara så säker... Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Kan man verkligen lita på att FruLiten inte bara har tagit bort dill från listan för att jävlas? Jag skulle inte vara så säker... Icke!

det får vi väll hoppas för hennes/honoms egna bästa!


   
SvaraCitera

Josefiniis:

det får vi väll hoppas för hennes/honoms egna bästa!

Hämnas du annars?


   
SvaraCitera

Josefiniis:

det får vi väll hoppas för hennes/honoms egna bästa!

honom


   
SvaraCitera

Josefiniis:

det får vi väll hoppas för hennes/honoms egna bästa!

VAD KOMMER ANNARS ATT SKE 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

VAD KOMMER ANNARS ATT SKE 

Jadu.. jag är allergisk, jag får utslag på hela kroppen, ont i ena sidan av magen och kan oftast spy, men lugnt..


   
SvaraCitera

Josefiniis:

Jadu.. jag är allergisk, jag får utslag på hela kroppen, ont i ena sidan av magen och kan oftast spy, men lugnt..

skoja bara med dig, klart jag inte luras med din allergi, jag googlade efter innehållsförteckning


   
SvaraCitera