Aviseringar
Rensa alla

[chocked] ~*~Kusliga TELEFON Linjen ~*~ [chocked]


Ämnesstartare

bra angellisa trodde något var lurigt o knepigt o de blev bevisligt mitt rätt på den tanken!! du säger många smartia saker!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edward Cullen:

Lugn det finns inga spöken. Det kan vara din väninna som spelar dig ett spratt.

knappast har hänt med andra homizar o jo de finns anliga väsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja ingen överasning e en smartig männska =) men ja e kompis me korkiga e ej en dömmmande persun tro ej de om lilla jag ha ha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok va gla nyhet att få höra är sj ej smartig 🙁 men nu gör det någon ting fast inte alltså inge tinget att ja e lite dummerakti =))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok dumeraktig e en bra skap för din egen själ =) minglar emd dejje nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är kuslig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

du är kuslig

ja vm vet kanske ja ej e en vanlig party city tjej e kanske en dåre på en dårhus me sjukdommar? ull never now.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter jättebäst detta!!!! men nu är de dax o susa sova för mej har avslutning imorgon, ska få betyg OSV 😛 gonatt!!!!


   
SvaraCitera

huuuuh!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok va ruli hopas din morgondag blir bra o dina betug e susen. sov gott hoppas du ligger gosig med täckena du vet när man får till den perfeckta sovställn. de e ta mg fan hääääärligt vesst?

Wanking BC:

låter jättebäst detta!!!! men nu är de dax o susa sova för mej har avslutning imorgon, ska få betyg OSV 😛 gonatt!!!!

gunatt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ok va ruli hopas din morgondag blir bra o dina betug e susen. sov gott hoppas du ligger gosig med täckena du vet när man får till den perfeckta sovställn. de e ta mg fan hääääärligt vesst?

hoppsas också mke på mina betigys!!, sov kalkonbra inatt till idag det var trevlans!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ju bara din mamma som tjuvlyssnar i annan telefon fattar du väl[shake] det gör iaf min mamma när jag pratar i telefon[blush]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera

nån annan som blev inkopplad på samma linje bara [smile]


   
SvaraCitera