Aviseringar
Rensa alla

Choklad doftande shampoo?!


Ämnesstartare

Hej okej så detta låter kanske lite konstigt men jag söker efter choklad doftande shampoo och conditioner. Jag hittar dock ingen som faktiskt luktar choklad! Om man söker så får man fram två olika märken antingen faith in nature Eller Kallos och Kallos går inte att få tag på någon bra sida så jag sitter fast. Har du något tips på ett hyfsat billigt choklad shampoo/balsam? 


   
Citera

har för mig att jag hade sett nån vanilj, jordgubb och choklad shampoo på ica men det var bara palmolives duschtvål:( men mitt råd: köp hem båda märkerna och testa dig fram vilken du tycker är bäst. men om du inte hittar kallos antar jag att du bara kan köpa hem faith in nature. det är bättre att testa än att inte göra någonting alls


   
SvaraCitera

barnängen kakao???


   
SvaraCitera
time
 time

Dagens ungdom alltså! På min tid googlade vi saker. Blink (Faith säljs på Apotea och är bokstavligt talat det första resultatet som dyker upp om en söker på choklad + schampo.)


   
SvaraCitera

ta parfym fri schampoo, kakao pulver och blanda ihop dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
har för mig att jag hade sett nån vanilj, jordgubb och choklad shampoo på ica men det var bara palmolives duschtvål:( men mitt råd: köp hem båda märkerna och testa dig fram vilken du tycker är bäst. men om du inte hittar kallos antar jag att du bara kan köpa hem faith in nature. det är bättre att testa än att inte göra någonting alls

Yeah jag får göra det men jag hittade en person som sa att den där faith in nature choklad shampoo luktade något helt annat än choklad men vi får se helt enkelt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MMer0402:
barnängen kakao???

Det är dock en duscholja och inte ett shampoo :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Dagens ungdom alltså! På min tid googlade vi saker. Blink (Faith säljs på Apotea och är bokstavligt talat det första resultatet som dyker upp om en söker på choklad + schampo.)

Jo, jag har googlat och googlat och gått in på flera sidor men jag har inte riktigt hittat något mer än faith in nature. Som jag sa i en kommentar innan denna, jag såg en video där det var någon som reviewade faith in nature shampoo och sa att det luktade annat än choklad. Men vem vet jag får väl beställa det haha! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
ta parfym fri schampoo, kakao pulver och blanda ihop dom.

Inte en dum idé men jag vill ha både doften och "hälsofördelarna" I ett choklad shampoo 🙂 


   
SvaraCitera