Aviseringar
Rensa alla

Cigg på flygplan?


Ämnesstartare

Cacaoxo:

Dold text: googlade [blush]

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

HAHA

sluta skratta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

sluta skratta [sad]

Never!!


   
SvaraCitera

jag har haft med mig både ciggpaket, tändsticksask och tändare på flygplan i handbagage.

fast om du ska flyga utrikes vettefan, då är kollen hårdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

jag har haft med mig både ciggpaket, tändsticksask och tändare på flygplan i handbagage

Glömde du att nämna att du fick sitta 7 år på guantanamobasen pgs det?
Neeee, meeeen eeerligt, deeeee får man inte ha meeeed i handbagaget


   
SvaraCitera

6laxari1laxask:

Glömde du att nämna att du fick sitta 7 år på guantanamobasen pgs det?
Neeee, meeeen eeerligt, deeeee får man inte ha meeeed i handbagaget

får man säkert inte, då vet vi att kollen på arlanda suger, för jag har flugit med det flera gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

får man säkert inte, då vet vi att kollen på arlanda suger, för jag har flugit med det flera gånger.

Jag kan berätta en lustig sak. Jag flög senast igår och precis när planet skulle till att landa såg jag en avbruten tändsticka under stolen framför mig. Ödet


   
SvaraCitera

6laxari1laxask:

Jag flög senast igår och precis när planet skulle till att landa såg jag en avbruten tändsticka under stolen framför mig. Ödet

hmf, dåliga är de på att städa också, säkert kvar sen jag flög från hem från peace and love.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

avbruten tändsticka under stolen framför mig

HAHA

killrambo:

fast om du ska flyga utrikes vettefan, då är kollen hårdare.

dom ska dock åka inrikes^^

Srbija:

HAHA

ja fann det inte kul men ja finner nöje i detta:
HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga problem.

Men om du röker, ajabaja. Rökdetektorerna kommer att skrika som fan, syrgasmaskerna kommer att ramla fram, tanter svimmar och piloterna får ett helvete med att nödlanda *thumbsup*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Men om du röker, ajabaja. Rökdetektorerna kommer att skrika som fan, syrgasmaskerna kommer att ramla fram, tanter svimmar och piloterna får ett helvete med att nödlanda *thumbsup*

HAHA
tur att det ej gäller mig då[cool]


   
SvaraCitera

Du får ha med dig cigaretter - men du får inte röka dem. Varför torde vara uppenbart.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Men tändare/tändstickor är väl olagligt att ha på flygplan?

Jag frågade både på väg till och på väg hem från London i somras. Tändare får vara i handbagaget, nemas problemas. Skulle dock tro att det bara gäller inom EU.


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Tändare får vara i handbagaget, nemas problemas.

Jag tänkte väl.. Jag har alltid med cigaretter och tändare med mig i handbagaget och jag har till och med blivit stoppad av polisen som sökte igenom min väska och sa då inget om det. Dock så luktade han på mina cigaretter efter att jag sa att jag hade varit i nederländerna [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

OK, man jag kom på att tänka på en sak.. Kan dom inte misstänka att man exempelvis blandat ciggen med hasch lr ngt? För droger är ju olagligt..

Snälla säg att du e troll?

Om inte, så måste du vara utvecklingsstörd. KOM TILL SAKEN VAD FAN E PROBLEMET VAD TROR DU SKA HÄNDA TÄNK LITE, TÄNK LOGISKT, TÄNK ÖVERHUVUDTAGET! Vet inte ens vad ja ska säga hela du verkar så korkad o dum att det inte finns ord.

Grejen e att du ska flyga me dina föräldrar och vill ta me cigg, du e rädd att dom ska söka igenom ditt incheckade bagage för att där ligger ett packe (för att dom tror att det innehåller droger) o då ska dina föräldrar komma på dig?


   
SvaraCitera