Aviseringar
Rensa alla

ciggaret[mad]?? NEJ TACK


sluta, det är snyggt och coolt att röka ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA FYFAN! ALLA SOM RÖKER E JÄVLA WANNABIES!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck You.

Ont
Cigaretter suger, men jag röker ändå i guess im stupid.
Well FUCK YOU ALL!

Jag vill dö tidigare och till alla er som hatar cigg rök, SUCK IT UP BITCHES.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NitrousAcid:

Jag vill dö tidigare

vem vill inte de.. o alla ska vi ju ändå dö ngn gång..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Freedom_:

vem vill inte de.. o alla ska vi ju ändå dö ngn gång..

Som jag brukar säga, man lever bara en gång, varför slösa bort den genom att undra hur allt känns när man kan pröva det själv...


   
SvaraCitera

Drömbas:

Det är jobbigt när någon ställer sig precis bredvid en och är tjock.

Jobbigare än cigaretter faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mario:

Helt rätt! Det är jobbigt när någon ställer sig precis bredvid en och tänder en cigarett 🙁

fan vilken sorglig 19åring du måste vara...


   
SvaraCitera

Woonded:

jaa.. Den texten var ju... klargörande.

Visst, röka är inte bra. Jag röker inte.
Men man måste inte hata alla som röker.. eller ja det är intrycket jag får ifrån din text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar folk som står och röker mitt bland alla som väntar på bussen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömbas:

Det är jobbigt när någon ställer sig precis bredvid en och är tjock.


   
SvaraCitera
Mario

dieprinzen:

fan vilken sorglig 19åring du måste vara...

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, såhär är det: Du tycks inte läsa något annat än Kamratposten. Det är lite enformigt med detta evigt vidriga moraltjafs.


   
SvaraCitera
Mario

Drömbas:

Det är lite enformigt med detta evigt vidriga moraltjafs.

Jag skriver ju bara vad jag känner :S
Att jag får hostattacker och huvudvärk av cigarettrök är fakta. Det finns kanske, eventuellt, andra (typ aristoteles..) som också blir irriterade av cigarettrök. Är det inte då bäst att åtminstone tänka sig för var man röker någonstans? Jag stör mig inte på någon som röker på gatan, när det finns en chans att undvika röken. Jag stör mig inte heller (alltför mycket) på min kedjerökande granne som får hela trappuppgången att lukta rök.

Däremot var det jobbigt med de två fjortisar som mitt i en kö härom dagen tände varsin cigarett precis bakom ryggen på mig. Då var jag helt plötsligt tvungen att stå där i ett par minuter och andas in den hemska röken. Och inte hade jag någon Alvedon med mig heller. Därför fick jag sitta i fyra timmar på en buss med huvudvärk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mario:

Däremot var det jobbigt med de två fjortisar som mitt i en kö härom dagen tände varsin cigarett precis bakom ryggen på mig. Då var jag helt plötsligt tvungen att stå där i ett par minuter och andas in den hemska röken.

Fett jobbigt. Dumma fjortisar. Dumma människor. Inte dumma cigaretter. Inte ALLA CIGARETTER ÄR DUMMA ALLA SOM RÖKER ÄR DUMMA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cancer är gott.


   
SvaraCitera