Aviseringar
Rensa alla

Cissi Wallin är bäst!


Ämnesstartare

Under senaste halvåret har jag helhjärtat sugit åt mig alla intervjuer och de flesta av hennes radioprogram i radio1.
Jag tycker kvinnan är fantastiskt bra, hon är ung, smart, snygg och kan prata och debattera på ett vettigt sätt. Hon tar i sitt program upp många viktiga saker, allt från jämställdhet, nordkorea psyikysk ohälsa till mens, vissa större saker än andra, men samtliga grejer är saker som betyder något.
Hon använder den makt man har som programledare väl. Förra veckan tog hon upp genus i förskolan vilket är [love][love][love] för mig.

Många associerar henne med endast feminism (om ni gör det och är kritiska gentemot detta - lägg av) och även om det är ett ämne hon gärna debatterar så är det inte allt hon står för. Avgudar kvinnan, hon är så jäävla ball.

Image

Vet inte alls varför jag gjorde den här tråden egentligen. Känner mig bara inspirerad och tacksam över att det finns bra människor på jorden.

hej då, mvh tönt


   
Citera
Ämnesstartare

Har ingen koll på henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

JA!! (Du röstade på detta alternativ)

fast vill tona ner det till att jag tycker hon är bra och ett enkelt "ja" som svar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vem fan är det? (Du röstade på detta alternativ)

snygg var hon iaf
mvh sexistisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Har ingen koll på henne.

skaffa dig lite koll dåraa. Hon är faktiskt från uddevalla, rätt nära dig.

OF 5:

snygg var hon iafmvh sexistisk

mmhmhmhmm!

ehd igen:

fast vill tona ner det till att jag tycker hon är bra och ett enkelt "ja" som svar

okej dåå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

skaffa dig lite koll dåraa. Hon är faktiskt från uddevalla, rätt nära dig.

uddevalla suger. blivit utnämnd till sveriges tråkigaste stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

okej dåå

okrj har inte jättebra koll på henne egentligen men kan inte minnas att hon sagt något jag ogillat iallafall! gillade henne i tjenare kungen med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

uddevalla suger. blivit utnämnd till sveriges tråkigaste stad.

håller med dig. men de har fina dialekter iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

okrj har inte jättebra koll på henne egentligen men kan inte minnas att hon sagt något jag ogillat iallafall! gillade henne i tjenare kungen med

hade fan glömt att hon var med där. Ska titta ikväll!


   
SvaraCitera
mynona

Jag lyssnar inte ofta på radio men jag har hört om henne. Hon låter som någon jag kunde ha utbyte av att lyssna på.

Det är vackert med hyllningstrådar. Det är synd att folk annars känner så lite behov av att utrycka vad som är bra än dåligt, men kanske också naturligt, för det som är bra behöver inte förändras, och folk uppmärksammar det dpliga just för att de vill förändra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hade fan glömt att hon var med där. Ska titta ikväll!

funderar också på att se den [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Gillar inte feminister (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag lyssnar inte ofta på radio men jag har hört om henne. Hon låter som någon jag kunde ha utbyte av att lyssna på.

Jag tänkte faktiskt på dig någon sekund när jag skrev tråden - att du kanske skulle känna till henne. Jag tycker verkligen du ska lyssna på henne. Alla hennes program finns på radioetts hemsida om du går in på podcaster, skönt att slippa följa en tablå.

mynona:

Det är vackert med hyllningstrådar. Det är synd att folk annars känner så lite behov av att utrycka vad som är bra än dåligt, men kanske också naturligt, för det som är bra behöver inte förändras, och folk uppmärksammar det dpliga just för att de vill förändra det

Tycker hon är fantastiskt underbar, så varför inte. Riktigt mån om sina "fans" också, hon har svarat på varenda inlägg på twitter jag har twittrat till henne i alla fall. Vilka offentliga människor gör det?

Tycker hon förtjänar att hyllas och bli kändare bland ungdomar.

[tillägg: sen måste jag erkänna att jag la upp tråden lite för att provocera också, då det varit så häftiga diskussioner kring feminism här innan.]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

tur att det inte är det enda hon står för och diskuterar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte er som röstar utan att kunna stå för det och publicera den!


   
SvaraCitera