Aviseringar
Rensa alla

CL-lottning.


Ämnesstartare

patrick bateman:

brukar inte bayern ha svårare för juve än juve för bayern?

Kanske, men Bayern är ett superlag som dominerar Bundesliga, värt att frukta. Men matcherna lär bli spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Juve - Bayern blir ju gött mos iaf, måtte tyskjävlarna besegras och dom svartvita triumfera. Lätt det hetaste mötet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det är tur att PSG har en tränare som vet hur man vinner ute i Europa. Lär behövas.

ja vilka mirakel han uträttade med chelsea. den mannen är slut

Zodd:

Kanske, men Bayern är ett superlag som dominerar Bundesliga, värt att frukta. Men matcherna lär bli spännande.

visserligen. vi får se. har en känsla av att Juve kommer krångla sig vidare men lär bli jävligt jämnt'

dazed:

Juve - Bayern blir ju gött mos iaf, måtte tyskjävlarna besegras och dom svartvita triumfera. Lätt det hetaste mötet.

måtte du bli besegrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja vilka mirakel han uträttade med chelsea. den mannen är slutvisserligen. vi får se. har en känsla av att Juve kommer krångla sig vidare men lär bli jävligt jämnt'måtte du bli besegrad

"Ok" fortfarande en av de mest meriterande tränarna som finns. Vikten av den erfarenhet den mannen har ska man inte underskatta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ok" fortfarande en av de mest meriterande tränarna som finns. Vikten av den erfarenhet den mannen har ska man inte underskatta.

japp vi säger så. hans magiska erfarenhet ska inte underskattas mot Barcelona. okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

japp vi säger så. hans magiska erfarenhet ska inte underskattas mot Barcelona. okej.

sluta tramsa dig, för fan.

jag säger: mourinho och inter mot barcelona. 'nuff said.

man ska absolut inte underskatta den påverkan en tränare av deras kaliber har på ett lag. nu är inte psg lika samspelta som inter var under mou - men ändock kvarstår poängen. jag säger inte att de okmmer att gå ut och dominera eller för den delen vinna mot barca men är det något carlo ancelotti vet så är det hur man vinner i cl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det är tur att PSG har en tränare som vet hur man vinner ute i Europa. Lär behövas.

passaro:

sluta tramsa dig, för fan.

det där skrev du. sedan var Inter ett aboslut världslag under Mou medan PSG är ett ruttet och medelmåttigt skitlag.

och du skrev liksom "vet hur man vinner" då kan man lätt tolka det som du liksom tror på PSG.

och den kommentaren tyckte jag var värd att göra sig löjlig över för den var så löjlig. Ancelotti var en vinnare i Milan men floppade i Chelsea och gör inga mirakel i PSG och kommer inte göra det. tror han är rätt över om han inte drar hem till Italien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det där skrev du. sedan var Inter ett aboslut världslag under Mou medan PSG är ett ruttet och medelmåttigt skitlag.

jag vet vad jag skrev och jag står för det.

patrick bateman:

och du skrev liksom "vet hur man vinner" då kan man lätt tolka det som du liksom tror på PSG.

[tired]
nej. det jag skrev är att carlo ancelotti vet hur man vinner i europa. han är de facto en av de tränare som vunnit mest i europa. dessutom har han gjort stora dåd med tex parma, bland annat. så jo; jag vidhåller fortfarande att han vet hur man vinner.

patrick bateman:

och den kommentaren tyckte jag var värd att göra sig löjlig över för den var så löjlig.

säger han som så blind när det kommer till andra lag än real och totalt tappar vad objektivitet heter.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad roligt det skulle vara om Realryktena kring Ancelotti stämmer [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

säger han som så blind när det kommer till andra lag än real och totalt tappar vad objektivitet heter.

tss. sluta vara så arg.

dazed:

Vad roligt det skulle vara om Realryktena kring Ancelotti stämmer

större chans att Real hämtar Wenger och den chansen är inte stor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tss. sluta vara så arg.

lack of smileys != arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

större chans att Real hämtar Wenger och den chansen är inte stor.

Kan bli intressanta rockader i sommar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

lack of smileys != arg

ok

dazed:

Kan bli intressanta rockader i sommar!

indeed. speciellt i Bayern skulle jag dock vilja påstå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

indeed. speciellt i Bayern skulle jag dock vilja påstå

Mm Gomez lär ju ersättas iaf är känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm Gomez lär ju ersättas iaf är känslan.

kanske med Messi [crazy]


   
SvaraCitera