Aviseringar
Rensa alla

Clash of the titans


Ämnesstartare

orkar inte skapa tråd åt CL-åttondelarna eftersom jag gjorde detta edan vit lottning och folk skriver ändå alltid i senaste matchen tråden eller vad den heter men Real Madrid-Manchester United på Bernabeu förtjänar en tråd

speciellt eftersom denna match förstör mitt psyke. inte kunnat sova på en vecka typ och är helt galet nervös. tänker bara på matchen. den jävla reklamen på viasat fotboll om CL är jättelöjligt men gör mig nästan illamående.

klarar verkligen inte att se real åka ut. får massa flashbacks fårn den onda tiden när lag som pool, gunners och roma krossade allt i mig.

lite skilland på imorgon och mötet 2003 när real var aningen bättre. man hade behövt Zizou, Raul, Figo, Ronaldo osv imorgon.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Här gick jag in med förhoppningen angående filmen så får man läsa detta 🙁

Känns rätt weird att just du sa vara så nervös inför det o.O
det är "bara" en match.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Här gick jag in med förhoppningen angående filmen så får man läsa detta :(Känns rätt weird att just du sa vara så nervös inför det o.Odet är "bara" en match.

sämsta filmen genom tiderna om vi ska dra in den

haha bara en match. hade du sagt det till mig hade jag nog gett dig en örfil, skakat på huvudet och gått iväg eller nåt sånt.

finns inget i hela världen som är större än när Real Madrid spelar CL fotboll.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/erikniva/article16223​455.ab

snacket om en superliga med topplag skrämmer mig. CL ska aldrig bort! bra artikel dock. CL är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

snacket om en superliga med topplag skrämmer mig.

mig också.

patrick bateman:

CL ska aldrig bort! bra artikel dock. CL är viktigt.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

mig också.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

snacket om en superliga med topplag skrämmer mig.

patrick bateman:

[y]

Varför då?

Balkan vill skapa en "superliga" för Balkan-länderna läste jag igår. Känns farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Varför då?Balkan vill skapa en "superliga" för Balkan-länderna läste jag igår. Känns farligt.

ska balkan skapa en liga? fast jag tänker på toppligorna. för mindre länder visst. en Norden liga vore också roligare men inte att ta bort premier league, la liga osv. det är ju tråkigt. cupspel är mycket roligare. Uefa bara förstör


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har satsat en hundralapp på oavgjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Har satsat en hundralapp på oavgjort.

inte så dumt. själv vågar jag inte tippa när känslor är inblandade men kan nog nästan se den här matchen gå till förläggning och straffar på Old Trafford


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som har en länk till stream med hyfsad kvalitet och på ett begripligt språk?

Någon måste ju fråga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:

Någon som har en länk till stream med hyfsad kvalitet och på ett begripligt språk?Någon måste ju fråga.

haha. kolla www.grandgoals.com. vet dock inte om den streamer CL men en svensk sida med svenska kommentatorer. funkar jättebra för t.ex. la liga

annars kolla www.halamadrid.se. en real madrid fan hemsida som alltid lägger upp streams för real så där kommer det garanterat finnas på ett förstårligt språk


   
SvaraCitera