Aviseringar
Rensa alla

Close Shave & Ass Shave


Ämnesstartare

Hur fan ska man lyckas bli len där nere som en riktig porrfilmsballe? Man rakar ju alltid medhårs och blir alltid LITE stubb kvar som känns om man drar handen mothårs iaf? HUR? HURUUURURUR?

Brukar ni raka arslet killar? Ska man göra det tycker ni? Är det inte jävligt jobbigt att komma åt?


   
Citera
Ämnesetiketter

Enda sätten att få det lent där nere är antingen att raka mothårs (som är jävligt jobbigt och svårt att få bra) eller att använda någon helt annan metod, som laser eller vaxning.

Röven rakar jag ej.


   
SvaraCitera

varför ska du raka röven?[chocked]


   
SvaraCitera

manvetaldrig:

Brukar ni raka arslet killar?

nej, vafan då för?


   
SvaraCitera

Budolicious:

nej, vafan då för?

jag undrar också.. skulle min kille raka sig i röven så skulle jag tro att han ville bli slickad där eller något. och det kommer inte på fråga. 😛

sen har jag hört att om killar rakar röven så kan det bli skavsår om man går mycket, t.ex i lumpen. men det kan ju vara falskt, vad vet jag. jag är tjej. haha


   
SvaraCitera

melancholy:

sen har jag hört att om killar rakar röven så kan det bli skavsår om man går mycket, t.ex i lumpen. men det kan ju vara falskt, vad vet jag. jag är tjej. haha

Antagligen lika mycket skavsår som tjejer, antar jag då


   
SvaraCitera

Budolicious:

Antagligen lika mycket skavsår som tjejer, antar jag då

ja kanske det. äsch. vi glömmer det där. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manvetaldrig:

Hur fan ska man lyckas bli len där nere som en riktig porrfilmsballe? Man rakar ju alltid medhårs och blir alltid LITE stubb kvar som känns om man drar handen mothårs iaf? HUR? HURUUURURUR?

VAX!


   
SvaraCitera

Jademyr:

VAX!

[censur][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns jag vet. Därför gör jag det aldrig. Men om man har tid kan man ju gå till någon som kan. Fast det kanske upplevs som lite pinigt. Jag hade inte vågat i alla fall. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå, hår ska det va! speciellt mycket på röven, det är mysigt 😀


   
SvaraCitera

rakat ftw


   
SvaraCitera

strunta i att raka dig helt vettja


   
SvaraCitera

någon har porrfilmsballe-komplex [cool]


   
SvaraCitera

rakar lilltån[blush]


   
SvaraCitera