Aviseringar
Rensa alla

closed.


Ämnesstartare

Hej, är 16,5 år gammal och hade sex för andra gången för ett tag sen. Vi testa några olika ställningar fast det blev inte bra helt enkelt sig så vi körde oralsex istället. Detta hände för att jag har för liten kuk, har 12,5 cm, så den halka ut några gånger och misstänker att hon inte tyckte att det var så skönt som hon hade hoppats heller. Har sjuk ångest över detta, och det har hållt mig tillbaka och när jag nekade till sex i helgen pga detta så mådde jag riktigt dåligt efteråt.

Har två frågor;

Är det stor chans att den växer nåt mer, och finns det något sätt att göra den större?

Och så tar jag gärna emot tips på ställningar med liten kuk. (haha)

ÄNDRAT 2013-03-10 11:01
closed.


   
Citera

En stor kuk är en liten tröst


   
SvaraCitera

det är i princip medellängd


   
SvaraCitera

Dra i den bara. Kan fan inte bli värre.


   
SvaraCitera

hur ska din tjej kunna gilla din kuk om inte du gillar den själv [shake]

att inte få upp den är 1 större problem


   
SvaraCitera

Att ha liten kuk är inget vidare, tro mig för vi sitter i samma båt men tänk såhär...vem bryr sig?
Tror du tjejer du ser på stan bryr sig? nej för de vet inget om det
dessutom...sex är inte allt i livet


   
SvaraCitera
time
 time

Jag vet att det här är gammal skåpmat, men en kvinnas g-punkt sitter faktiskt bara runt 2-4 cm in vilket gör att 12,5 räcker alldeles utmärkt. Du ska absolut inte vara nervös över att det inte var bra, det var bara andra gången du hade sex och det är faktiskt inte alltid bra i början. Bra sex kommer inte automatiskt, det är något man måste jobba på.

Går man runt och är nervös och har ångest så blir det liksom en ond cirkel och det verkar helt enkelt som att du inte är mogen nog för att ha sex riktigt än, så om jag vore du skulle jag vänta med det tills du är mer bekväm i dig själv. Som sagt: sex kan vara sjukt fumligt, inte bara när man gör det för första gången i sitt liv utan även vid möten med nya partners.

Har själv varit med om att de första gångerna man haft sex med någon inte varit så himla himla bra, sen lär man sig varandras tempo och preferenser och plötsligt är sexet helt fantastiskt. Ge inte upp bara för att det inte gick som du trodde!


   
SvaraCitera

som time skriver
+ bra ställningar för snopp modell mindre är typ rida (tjejn överst) och doggy
tycker jag
ja.


   
SvaraCitera

Alltså, den växer la tills man är 20?


   
SvaraCitera

penispump


   
SvaraCitera

gonzo:

penispump

+1

det enda rätta.


   
SvaraCitera
time
 time

Filixpx:

Alltså, den växer la tills man är 20?

Den kan växa upp till 25, men det är inte säkert att den faktiskt gör det.


   
SvaraCitera

19961106:

Hej, är 16,5 år gammal och hade sex för andra gången för ett tag sen. Vi testa några olika ställningar fast det blev inte bra helt enkelt sig så vi körde oralsex istället. Detta hände för att jag har för liten kuk, har 12,5 cm, så den halka ut några gånger och misstänker att hon inte tyckte att det var så skönt som hon hade hoppats heller. Har sjuk ångest över detta, och det har hållt mig tillbaka och när jag nekade till sex i helgen pga detta så mådde jag riktigt dåligt efteråt.

men älskling, snälla, må inte dåligt över det. det är inget fel alls på din penis, halka ur kan den göra även vid 19 cm och det känns då mer som att det handlar om att man inte ska hålla på och krångla till det i ställningarna. njut av närheten med något enkelt, det är ofta bäst hur som helst. jag tycker inte att din storlek är i underläge eller något att oroa sig över, utan det handlar nog mest bara om att ta det lugnt. inget jävla "acceptera läget" och "sex är inte allt i livet" utan mer tro på dig själv, sexet blir så bra som du gör det till! önskar dig all lycka [love]


   
SvaraCitera
Exner

knipövningar


   
SvaraCitera