Aviseringar
Rensa alla

Cloverfield, ett råd till er som vill se den, ni kommer tacka mig.


Ämnesstartare

Den suger, det var allt.

I hela filmen, så är det en tönt som filmar med en kamera, och så är det igenom hela filmen, bara jobbigt att se på, den var usel.

Inget bra slut, bara mobbat. Fattar verkligen inte hur den kan ligga etta. Var inte bara jag som blev missnöjd efter, många snackade om hur dålig den var osv.

Se den inte.


   
Citera
Ämnesstartare

Misstänkte faktiskt att den sög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Misstänkte faktiskt att den sög.

Varför misstänkte du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allting förutom slutet var bra. Men slutet var verkligen gräsligt dåligt. Var fett besviken just då den tog slut, men den var faktiskt grym om man nu kan bortse från det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12321:

I hela filmen, så är det en tönt som filmar med en kamera, och så är det igenom hela filmen, bara jobbigt att se på, den var usel.

Hur kan man ha missat detta innan man gick dit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12321:

Varför misstänkte du det?

Såg reklamen, den verkade himla överdriven och tråkig handling. Fattar iof inte ens vad det var för skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge_:

Allting förutom slutet var bra. Men slutet var verkligen gräsligt dåligt. Var fett besviken just då den tog slut, men den var faktiskt grym om man nu kan bortse från det.

Nej, nästan allt sög.

ogge_:

Hur kan man ha missat detta innan man gick dit?

Jag såg en trailer då de befann sig på festen, och då trodde jag att det bara var så där, men sen visade det sig att fjanten tog med sig kameran utanför festen, det som störde mig.

emery:

Såg reklamen, den verkade himla överdriven och tråkig handling. Fattar iof inte ens vad det var för skit.

Oki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12321:

Jag såg en trailer, och då trodde jag att det bara var så där, men sen visade det sig att fjanten tog med sig kameran utanför festen, det som störde mig.

Lul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fann den inte så jävla bra heller.
Visst, det var coolt hur den var inspelad, men det var väl det enda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amerikanskt och klyschigt, behöver man säga mer? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den va lite för kort.. den börja å sen va den slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tyckte att handkamera-perspektivet var det som gjorde filmen intressant.


   
SvaraCitera

jag tyckte faktiskt den var jättebra. det annorlunda filmningssättet gjorde det bara bättre, tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12321:

Jag såg en trailer då de befann sig på festen, och då trodde jag att det bara var så där, men sen visade det sig att fjanten tog med sig kameran utanför festen, det som störde mig.

Nu har inte jag sett den. Men är inte det halva poängen med filmen? Alá blairwich fast med specialeffekter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12321:

Se den inte.

Jag blev mest förvånad. Som "var det allt?" Jag förväntade mig.... mer. Jag vet inte. Kändes som om man bara sett halva filmen, att det saknas en timme av den.... [sad]


   
SvaraCitera