Aviseringar
Rensa alla

Cm!


Ämnesstartare

Hej på er! Jag är en tjej på 115 cm i midjan som skulle vilja göra en drastiskt ryck fram till nyår och bli drygt 90 cm, är det möjligt, 25 cm på 3 månader (78 dagar) och om inte så vad skulle vara möjligt? Tacksam för svar! 

H


   
Citera
Ämnesetiketter

Har hört att om man håller en käpp eller liknande bakom skulderbladen när man sitter ner och sedan vrider överkroppen från raktfram till höger och sedan raktfram och till vänster så ska man få smalare midja. 

Kunde inte länka bilden som visar hur man gör men försökte förklara så tydligt som möjligt, annars kan du ju alltid kolla på youtube om du hittar nåt. 

Är dock inte säker på om det är möjligt att få så mycket smalare midja av detta men lite smalare midja får man i alla fall, detta funkade för mig had dock inte mätt min midja men ser skillnad.

Sen är det nog skillnad från person till person vad som funkarGlad


   
SvaraCitera

Jag har minskat ganska drastiskt i midjemått av att nästan helt utesluta socker ur kosten, äta mycket "ren" mat (typ frukt, grönsaker, mat lagad själv från grunden) dricka mkt citronvatten och powerwalka 30-45 minuter om dagen. Hade iofs inte så mycket att ta av från början men var iaf 9 cm på nån månad eller två. Skulle väl råda dig att göra ungefär samma, försöka lägga om kosten till nyttig näringsrik mat utan snabba kolhydrater, dricka mycket vatten och röra på dig. spelar ingen roll om det är powerwalk, fuldansa hemma på rummet, cykla eller simma. Oavsett om midjemåttet minskar eller inte så mår man bra av att äta bra mat och motionera. 🙂 


   
SvaraCitera