Aviseringar
Rensa alla

Cocillana


Ämnesstartare

Nån som vet hur man kan få cocillana-etyfin utskrivet?


   
Citera
Ämnesetiketter

Beror på om du är sjuk och vad du ska ha det till


   
SvaraCitera

Rethosta
Och om du får det utskrivet, följ ordinerad dosering. Lita inte på flashback, de flesta där "glömmer bort" att dem själva är avancerade missbrukare och rekommenderar livsfarliga mängder.


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Rethosta
Och om du får det utskrivet, följ ordinerad dosering. Lita inte på flashback, de flesta där "glömmer bort" att dem själva är avancerade missbrukare och rekommenderar livsfarliga mängder.

Jepp, finns många som dött p.g.a. för höga doser


   
SvaraCitera

Vet att man kan få det om man har sagt att andra läkemedel inte funkar och att du har varit sjuk i ett par veckor utan förbättring. 


   
SvaraCitera

Om du nu verkligen är i behov av det så kan du antagligen få det utskrivet genom att beskriva dina problem för en läkare. 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Om du nu verkligen är i behov av det så kan du antagligen få det utskrivet genom att beskriva dina problem för en läkare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tog 20mg varje morgon till skolan och mådde bra hela dagarna, de va som att jag hade ett skönt rus hela dagen, men den tog slut nu och jag vet inte hur jag kan få tag på det då jag inte har hosta. Fick min förra flaska av min kompis mamma..


   
SvaraCitera

ellisen0009:
Jag tog 20mg varje morgon till skolan och mådde bra hela dagarna, de va som att jag hade ett skönt rus hela dagen, men den tog slut nu och jag vet inte hur jag kan få tag på det då jag inte har hosta. Fick min förra flaska av min kompis mamma..

Går ej att få tag på på annat vis än recept från läkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ml*

ellisen0009:
Jag tog 20mg varje morgon till skolan och mådde bra hela dagarna, de va som att jag hade ett skönt rus hela dagen, men den tog slut nu och jag vet inte hur jag kan få tag på det då jag inte har hosta. Fick min förra flaska av min kompis mamma..


   
SvaraCitera