Aviseringar
Rensa alla

Comviq kompis!


Ämnesstartare

Hej! Idag blev jag erbjuden comviq kompis abonnemang på stan. Gubben sa att det kommer kosta 39 kr i månaden förutom startavgiften på 99kr. Bindningstid i 12 månader. Ringer som "kompis" och man skulle få smsa 3000 gratis sms till hela värlen/månad

Är det någon som har sånt? Känns som att det ska va en hake bakom[confused]


   
Citera

jag hade kompisabonnemang men jag har glömt hur det fungerade[party]


   
SvaraCitera

tror det kan stämma faktiskt, men har du csnkort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exclusive__:

Är det någon som har sånt?

tele2
leta upp infon där, enklast och bäst så.

jag betalar 99kr för mitt abonnemang och får då 3000sms, ringer och smsar gratis till alla inom tele2/comviq. utöver det fr man betala extra för att ringa andra. så blir uppemot 200kr i snitt / mån för mig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exclusive__:

Är det någon som har sånt? Känns som att det ska va en hake bakom[confused]

LightInDarkness:

jag betalar 99kr för mitt abonnemang och får då 3000sms, ringer och smsar gratis till alla inom tele2/comviq. utöver det fr man betala extra för att ringa andra. så blir uppemot 600kr i snitt / mån för mig iaf

[y]

hatar alla som inte har comviq![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

hatar alla som inte har comviq![mad]

funderar på att byta till telia max 25 lr vad det heter nu när jag snart är fullfjädrar student [blush] billigare ^^

btw TS (trådskaparen) tror det är comviq snackis han gubben snackade om, har för mig att det kostar 39kr/mån, men sen kostar det mer än så för ringpotten 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

funderar på att byta till telia max 25 lr vad det heter nu när jag snart är fullfjädrar student [blush] billigare ^^

[mad] tvinga mig inte o hata dig me!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

[mad] tvinga mig inte o hata dig me!

du kommer älska mig oavsett:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

du kommer älska mig oavsett:)

[wink] you know it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

funderar på att byta till telia max 25 lr vad det heter nu när jag snart är fullfjädrar student [blush] billigare ^^

En annan kör ju på både och för att det lönar sig om man vill att folk ska skriva sms och ringa till en [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

En annan kör ju på både och för att det lönar sig om man vill att folk ska skriva sms och ringa till en [bigsmile]

smart, men dyrt i längden? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

smart, men dyrt i längden? :p

Njädå.. det blir ju billigare än att ringa med Telia till Comviq te x. Nu har jag en Telia-mobil med gratis samtal till Telia och gratis sms till alla.. samt en Comviq-mobil med gratis sms & samtal till Comviq.

För endast 98kr månaden.. lätt värt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

För endast 98kr månaden.. lätt värt[smile]

smart 😛 inte mer än 98kr asså? för båda? :S 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

smart 😛 inte mer än 98kr asså? för båda? :S 😛

Japp, 49kr månaden för Telia Max 25 ... och 49kr månaden för Comviq Kompis! Men det gäller ju att du frågar vad den andra har för abonnemang och lägger in rätt kontakt på rätt telefon så att säga. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har comviq kompis kontant, men vet ingenting om abonnemangbajs [rolleyes]


   
SvaraCitera