Aviseringar
Rensa alla

Comviq kompis!


Ämnesstartare

sikkos:

Japp, 49kr månaden för Telia Max 25 ... och 49kr månaden för Comviq Kompis! Men det gäller ju att du frågar vad den andra har för abonnemang och lägger in rätt kontakt på rätt telefon så att säga. [crazy]

mjo sant 😛 men jaja räcker nog me telia ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

hatar alla som inte har comviq!

haha eller hur:P speciellt om de har gratis sms o håller på o skriver onödiga grejer..[smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Niklas12:

tror det kan stämma faktiskt, men har du csnkort?

A det tror jag, men det frågade han inte efter.. frågade bara om jag var student.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exclusive__:

speciellt om de har gratis sms o håller på o skriver onödiga grejer..[smile]

aahh, blir helt vild! [mad][zzz]


   
SvaraCitera

Exclusive__:

A det tror jag, men det frågade han inte efter.. frågade bara om jag var student.

jaha okej, för om du kollar på csnkortets hemsida har de nog rätt så bra erbjudande där, för ungefär ett år sen fick jag ett abonnemang från tele2 där jag betalade 39 kr i månaden och fick då gratis sms till alla och ringa gratis till tele2 annars kostade det 69 öre/min. Och det var ingen bindningstid bara uppsägningstid på 3 månader. Samt att startkostnaderna bjöd de på.

Så ifall du är intresserad kan du ju kolla om de fortfarande har det erbjudandet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas12:

uppsägningstid på 3 månader

om man ska säga upp nått, innebär det att det tar 3 månader tills det tar slut? Alltså om jag vill att det ska ta slut i maj så ska man säga det i feb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exclusive__:

Hej! Idag blev jag erbjuden comviq kompis abonnemang på stan. Gubben sa att det kommer kosta 39 kr i månaden förutom startavgiften på 99kr. Bindningstid i 12 månader. Ringer som "kompis" och man skulle få smsa 3000 gratis sms till hela värlen/månad

tror att jag har samma som det där, betalar aldrig mer än 150 kr per månad. ringer mest min flickvän som har samma abonnemang (kompis sms) och därför gratis, plus gratis sms till alla. fanns som studenerbjudande på mecenats hemsida har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns en hake i alla abonemang. tur man inte betalar[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

telia max 25

Är skitskumt. Ända sen jag skaffade det har de tagit betalt för vissa sms, men låtit andra vara gratis. Står liksom inte specifierat varför vissa sms kostar pengar på räkningarna heller, helt mongo. Står bara en kolumn "sms 0,69/st" och en "sms 0,00/st", trots att det stod när jag skaffade abbonemanget att sms skulle vara helt gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Ända sen jag skaffade det har de tagit betalt för vissa sms, men låtit andra vara gratis

vad sjöen :S
har du ringt o kollat?

sikkos:

Telia Max 25

är det sant??? (kolla över)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

har du ringt o kollat?

Har inte orkat, det blir kanske en femtiolapp i månaden.

Det är fortfarande irriterande, dock. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Är skitskumt

LightInDarkness:

är det sant??? (kolla över)

Har aldrig hänt mig. Bara sms som jag skickat utomlands eller skickat till ett annat land.

Libertad:

Det är fortfarande irriterande, dock. [shake]

Det är ju asmycket! Jag hade ringt dirr.


   
SvaraCitera

Exclusive__:

om man ska säga upp nått, innebär det att det tar 3 månader tills det tar slut? Alltså om jag vill att det ska ta slut i maj så ska man säga det i feb?

ja helt rätt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exclusive__:

hake bakom[confused]

brukar oftas vara något lurtigt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

brukar oftas vara något lurtigt

Mm, man vågar ju inte köpa nånting nu för tiden[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exclusive__:

Mm, man vågar ju inte köpa nånting nu för tiden[tard]

neee.. Typ sån här Jamba skit står det där nere i en liten text (betala 50 kr i 8 månader) För en liten bild hahahah.. Jävla skit är det [crazy] ALLT E RUTTET!!!!!!!:@ Tkr vi kan göra ett seriöst företag utan några konstiga krav :), vad sägs?[rolleyes]


   
SvaraCitera