Aviseringar
Rensa alla

Comviq Vs. Lyxfällan!


Ämnesstartare

Någon som har kunnat undgå att Comviq sponsrar senaste säsongen av Lyxfällan?

"Och här får du ett COMVIQ FAKKING KONTANTKORT!"

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Billigt för dem som behöver spara pengar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte på tv, så jo. Detta har komplett undgått mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ser inte på tv, så jo. Detta har komplett undgått mig.

Ser inte heller på TV. Laddar dock ned de program jag vill se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

"Och här får du ett COMVIQ FAKKING KONTANTKORT!"

Haha ja, kikade på. Till Vanita.

Men dom har ju oftast sjuka presenter till deltagarna. Detta var ju dock ingen present, eller jo, men ej i slutet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Laddar dock ned de program jag vill se.

Buddah:

Lyxfällan

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller att Telia sponsrar Simon och Thomas.
Varenda gång jag har sett så bara;
Häääär varsegod en sånhär cool boxroutertvdiskhoalltiett från TEEELIAAAA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sså jävla löjligt [sad]

Här får du en dator från HP och ett bredband from COMVIQ och sen får du ett helt års fri surf från COMVIQ. Sen betalar du bara när du använder, det som är så bra med COMVIQ!

Slicka rööv

Idoufe:

Till Vanita.

Det var förmodligen bara fake... Hon är ju med å fjollar sig i bartenderskolan nu också. Jävla tv3 som tror att alla vill se på en jävla bimbo som låtsas vara löjligt. Vissa saker hon gör är ju så jävla uppgjorda så man börjar grina...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Spreading

Jag gillar underhållningsprogram som allmännyttiga/allmänbildande och samtidigt är lyteskomik ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte vad det konstiga är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Det var förmodligen bara fake... Hon är ju med å fjollar sig i bartenderskolan nu också. Jävla tv3 som tror att alla vill se på en jävla bimbo som låtsas vara löjligt. Vissa saker hon gör är ju så jävla uppgjorda så man börjar grina...

Tror lite att det är sant också. Tvivlar på att man som normalintelligent människa frivilligt skämmer ut sig så i tv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Tror lite att det är sant också. Tvivlar på att man som normalintelligent människa frivilligt skämmer ut sig så i tv.

Kika på bartenderskolan [no-no] Hon är fan inte normalintelligent. Hon är mediahora så det bara smäller om det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Kika på bartenderskolan Hon är fan inte normalintelligent. Hon är mediahora så det bara smäller om det!

Har kollat. Gråter åt henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Tror lite att det är sant också. Tvivlar på att man som normalintelligent människa frivilligt skämmer ut sig så i tv.

Kika runt på flashback å hon heter inte ens vanita i verkligheten. Det är ett artistnamn. Hon heter Threse och kommer inte ens från stockholm som hon utsäger sig för i lyxfällan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Kika runt på flashback å hon heter inte ens vanita i verkligheten. Det är ett artistnamn. Hon heter Threse och kommer inte ens från stockholm som hon utsäger sig för i lyxfällan

Jaså, visste ej om detta. Har sett en av hennes bloggar. Obs: säger ej att hon har fler pga det vet jag ju ej.


   
SvaraCitera