Aviseringar
Rensa alla

Concealer + färga håret


Dream:

Haha, jag vill att det ska bli mörkare. Ska man kanske använda någon sorts olja då eller? Finner ingen annan alternativ än detta. Det kanske finns någon produkt som gör det naturliga färghåret mer färgrik? Om du förstår vad jag menar...

Men det var ju det jag sa. Ta svartblå så blir det mörkare eftersom man normalt annars har svartbrun.

Dream:

Okej, men det är ju inte så lång tid.

Sen ska du också blanda flaskan, fördela färgen, tvätta ur och löddra, lägga i balsam och vänta två minuter samt torka [party] Så allt i ett tar det en tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men det var ju det jag sa. Ta svartblå så blir det mörkare eftersom man normalt annars har svartbrun.

Jaha, läste lite för snabbt. Sorry. Men vadå blåsvart? Menar du att jag måste färga håret blåsvart?[sad]


   
SvaraCitera

Dream:

Jaha, läste lite för snabbt. Sorry. Men vadå blåsvart? Menar du att jag måste färga håret blåsvart?

Ja, alltså det blir inte blått. Färgen innehåller bara blått som gör att det gittrar blåaktigt i solljus.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ja, alltså det blir inte blått. Färgen innehåller bara blått som gör att det gittrar blåaktigt i solljus.

Vet inte om jag gillar den tanken.[sad] Tror du att det finns någon produkt( olja eller vax etc) som gör håret mer färgrik? Någon svarthårig som rekommenderar något?[bigsmile]

Jag har för mig att olja gör håret mer färgrikt, eller har jag fel?


   
SvaraCitera

Dream:

Vet inte om jag gillar den tanken. Tror du att det finns någon produkt( olja eller vax etc) som gör håret mer färgrik? Någon svarthårig som rekommenderar något?

Nivea har ju en massan schampon som är för vissa hårfärger. Det kanske du kan testa, men jag litar inte så sånt.

Dream:

Jag har för mig att olja gör håret mer färgrikt, eller har jag fel?

Mja, snarare mjukare och glansigare. Jag brukade göra en oljeinpackning förut eftersom jag har jävligt torrt och frizzigt hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nivea har ju en massan schampon som är för vissa hårfärger. Det kanske du kan testa, men jag litar inte så sånt.

Ja, jag vet. Jag litar inte heller på sådant.

Harpyja:

Mja, snarare mjukare och glansigare. Jag brukade göra en oljeinpackning förut eftersom jag har jävligt torrt och frizzigt hår.

Jo, glansigare blir det definitivt.


   
SvaraCitera

tenderlies:

Tycker mörka ringar är jättefint [cute]

Ursäkta, men är du seriös nu? [blush]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Ursäkta, men är du seriös nu? [blush]

Ja det är jag. Väldigt seriös.


   
SvaraCitera

tenderlies:

Ja det är jag. Väldigt seriös.

Vad är det för fint med det? [sad]


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Vad är det för fint med det? [sad]

Tycker bara det är snyggt, smaken är som baken. [smile]


   
SvaraCitera

tenderlies:

Tycker bara det är snyggt, smaken är som baken. [smile]

Aha, vad mysigt att någon tycker det. Tycker det är kul med folk som tycker om lite annorlunda [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera