Aviseringar
Rensa alla

Concerta + "Dancing Shoes - Bad salt" (Butylon)?


Ämnesstartare

Hej

Jag undrar om det går bra att blanda Butylon och Concerta under samma gång?
Med tanke på att de är båda centralstimulerande?

Är det ökad risk om man tar dom båda samtidigt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bluntster:

Är det ökad risk om man tar dom båda samtidigt?

Nä mindre risk.


   
SvaraCitera

ta amfetamin istället för adhd medicin med typ 0,0000002 gram substanser som skapar ett liknande rus som amfetamin.

dessutom borde du ta något som lsd eller opium så man kommer nånstans istället för att bara få the munchies (weed) eller bli lite speedad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt är det ju ingen som har nån aning hur toxiskt butylon är, än mindre blandningar.


   
SvaraCitera

*butylone

Ring och fråga vårdguiden[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

ta amfetamin istället för adhd medicin med typ 0,0000002 gram substanser som skapar ett liknande rus som amfetamin.

dessutom borde du ta något som lsd eller opium så man kommer nånstans istället för att bara få the munchies (weed) eller bli lite speedad.

Munchies? Munchies av CS? Yeah...

Sen är ju det stora problemet med allt det du föreslog att det faktiskt är olagliga substanser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har prövat upp till 800mg Butylon, IV, utspritt under 12 timmar. Stickningar i fingrar och armar, vilket var gränsen till överdos.

Tänkte köra sammanlagt högst 500mg ikväll, tänkte börja med 200mg IV, 200mg oralt, 100mg nasalt.

Tänkte boosta på med några 56mg concerta oralt.

Tar man Butylon IV ger det ett liknande mdma rus nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Butylonet sliter på hjärtat märker man...hur pass farligt är det om jag boostar på med lite Metylfenidater IV 😉 ?


   
SvaraCitera

ja men bara kötta det e lugnt
ska ta 300 mg butylone nasalt och 200 mg oralt och sen kanske 5 öl på det, blir nog skoj
fest ikv woho


   
SvaraCitera

Fan vad folk krånglar till det. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill man få ut max-effekt av Butylonet är det IV som gäller, nästan ingen effekt av nasalt vid mindre doser än 400mg. Enligt mig, denna drog ger olika effekt från person till person verkar det som..vissa behöver 100mg nasalt, medans vissa behöver 300mg intravenöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluntster:

Butylonet sliter på hjärtat märker man...hur pass farligt är det om jag boostar på med lite Metylfenidater IV 😉 ?

Tror nog inte detta är rätt forum för såna här frågor. För övrigt låter dina doseringar som om dom är kraftigt i överkant. Gå o lurka lite på fb så lär du hitta svar.

Hänskapt:

ska ta 300 mg butylone nasalt och 200 mg oralt och sen kanske 5 öl på det, blir nog skoj

Mjo, men du lär ju inte känna av ölen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluntster:

Vill man få ut max-effekt av Butylonet är det IV som gäller, nästan ingen effekt av nasalt vid mindre doser än 400mg. Enligt mig, denna drog ger olika effekt från person till person verkar det som..vissa behöver 100mg nasalt, medans vissa behöver 300mg intravenöst.

B1 är skit. Testa MDAI + bk-MDMA (eller m2p1 om du vill hålla dig helt laglig) istället.


   
SvaraCitera

Bluntster:

nästan ingen effekt av nasalt vid mindre doser än 400mg

är du skev i huvet eller?

Im not a lemon:

Mjo, men du lär ju inte känna av ölen..

blir inte seg eller dazed av ölen, självklart inte, men jag blir glad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

blir inte seg eller dazed av ölen, självklart inte, men jag blir glad...

det är ju alltid bra =)


   
SvaraCitera