Aviseringar
Rensa alla

Confused


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

han kanske behöver lite space tänkte jag skriva men det verkar han ju få
du får nog ställa honom mot väggen

försöker iallafall men om något känns som att det är fel och han inte svarar så blir man lätt på [sad]

Miss Hayworth:

Du är för på.

Men vi är ju tillsammans nu, och har varit i ca. 5 månader. Det är inte så att vi är på g. [crazy]

Miss Hayworth:

Jösses. Man har läxor och ibland är de väldigt många, så det är nog inte bara som han skyller ifrån sig. Sen om du beter dig så jävla bitchigt så kan du ju vänta den kyla han gett dig nu under helgen.

Jaha.. [crazy]

Idoufe:

Efter att han myst med en annan tjej när jag setat vid deras fötter och farvälet var sämst så skickade jag "Du behöver inte säga nåt, jag förstår att det är slut".

Störd kille [shake]

Ensamvargen:

Men fråga om han älskar dig? Fråga honom hur han älskar dig?

Känns så på [sad]


   
SvaraCitera

Kouku:

Störd kille

Det var bra när det var bra. Har äckligt mycket fina minnen med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Varför gör du inte slut om han visar att han inte vill vara med dej?

Varför gör inte HAN slut och besparar mig det när jag är kär i honom? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Det var bra när det var bra. Har äckligt mycket fina minnen med honom.

[n] Typ precis så det är nu, kan ju inte göra slut själv för jag gillar honom för mycket.


   
SvaraCitera

Kouku:

Känns så på [sad]

Det är inte så på om du gör det en gång i månden typ. Värre att sms:a varje dag hela tiden. :S


   
SvaraCitera

Kouku:

Varför gör inte HAN slut och besparar mig det när jag är kär i honom? [shake]

För att han väntar på att du skall dumpa honom så han kan gråta ut hos ny tjej och få sympatisexa[wink]


   
SvaraCitera

Idoufe:

Efter ett tag är det inte småsaker.

Jag har vart tillsammans med min nuvarande pojkvän i typ ett år. Jag vet att detta är ett fett litet problem!


   
SvaraCitera

Kouku:

Men vi är ju tillsammans nu, och har varit i ca. 5 månader. Det är inte så att vi är på g.

Och? Bara för att ni är tillsammans betyder inte det att man måste höra av sig 24/7.


   
SvaraCitera

Kouku:

Typ precis så det är nu, kan ju inte göra slut själv för jag gillar honom för mycket.

Precis!

inget namn:

Jag har vart tillsammans med min nuvarande pojkvän i typ ett år. Jag vet att detta är ett fett litet problem!

Men om det är så: helatiden och blir värre så är det ej ett fett litet problem.


   
SvaraCitera

Kouku:

Jag sa då att vi kanske inte kan träffas mer under året p.g.a skola osv. (eftersom att han alltid är så kall och skyller på läxor) och då sa han att han fortfarande ville vara tillsammans med mig, men nu har han betett sig kallt mot mig för resten utav helgen.

Konstigt att han beter sig kallt när du halvt dumpar honom..


   
SvaraCitera

Kouku:

Jag smsar honom hela tiden

No-no. Tona ner det lite.

Den känsla jag får är att han tror att han kan behandla dig hur som helst, tro att du ska finnas när han behöver dig, och att han inte bryr sig egentligen hur du känner. Jag tror inte ni är på samma nivå? Du är jättekär, han är inte lika kär.
Men prata med honom om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det är inte så på om du gör det en gång i månden typ. Värre att sms:a varje dag hela tiden. :S

Smsade 2 gånger idag.

kebu12:

För att han väntar på att du skall dumpa honom så han kan gråta ut hos ny tjej och få sympatisexa

[party]

Miss Hayworth:

Och? Bara för att ni är tillsammans betyder inte det att man måste höra av sig 24/7.

2 gånger idag för att han är kall.

Slapping a Dinosaur:

Konstigt att han beter sig kallt när du halvt dumpar honom..

Det var ju för hans egens skull.

loom:

Men prata med honom om det.

Pratade med honom nu. Han ska vänta på mig imon, det var lite gulligt. [tired]


   
SvaraCitera

Kouku:

Pratade med honom nu. Han ska vänta på mig imon, det var lite gulligt.

Aww. Hoppas det grejar sig.


   
SvaraCitera

Ni behöver prata igenom det här med varandra. Verkligen verkligen.


   
SvaraCitera

Kouku:

Det var ju för hans egens skull.

[shake]


   
SvaraCitera