Aviseringar
Rensa alla

[confused][confused] Är BH ett måste? [confused][confused]


Ämnesstartare

Tjena, omedveten ifall tråden redan existerar men jag gör ett gott försök. Schyssta svar för här försöker vissa vara lite seriösa okej.
OBS detta är bara en tråd så gå inte i taket av ämnet, finns annat att bli förbannad på i livet än detta. Ni får helt enkelt ta det med en nypa salt [wink][wink][wink]

Nu var det här med BH:ar som gjorde mig lite intresserad av att skriva om.
Väldigt fina och dess innehåll är inte heller så dåliga men dt var inte sja ämnet, bara en ledande fråga!

Hur är det med er tjejer som är lite mer erfarna än vad jag kanske är som är kille men , är att bära BH är det ett måste eller skulle det vara skönt att slippa bära dem för att t.ex. få fastare bröst, kännas friare ETC. Som jag hört att dom blir ( fastare alltså ) Det är inget jag riktigt vet , bara något jag hört från en och annan forskning så om du kanske vet bättre så får man böja sig för det.

Och nu vill jag ha era svar [smile] Tack

80203880_1.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

mig vetligt blir bröna fastare om dom jämt och ständigt får hänga i BH.


   
SvaraCitera

Varför skulle man ha bh alls, om man bara såg nackdelarna? Jag behåller bhn på för att skydda mina stackars nipples från skavsår, för att slippa bli svettig på konstiga ställen, för att slippa att det gör ont om jag springer eller hoppar... Men jag tycker helt klart att folk som har det bara för att man "ska" ha det borde sluta med det. Önskar man kunde gå utan jämt...


   
SvaraCitera

man ska ha det för att man "ska" ,jag har det inte alls och det beror på att det är skönare utan och känner mig fri


   
SvaraCitera

Jag "måste" ha BH då mina bröst går från C- till D-kupa lite då och då. Dessutom är mina kärringtuttar och skulle hänga ner till knäna om jag inte hade BH [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

Och nu vill jag ha era svar [smile] Tack

Mycket skönare att ha BH. Jobbigt att röra sig mycket om man inte har det. Det skumpar och det gör ont :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Varför skulle man ha bh alls, om man bara såg nackdelarna? Jag behåller bhn på för att skydda mina stackars nipples från skavsår, för att slippa bli svettig på konstiga ställen, för att slippa att det gör ont om jag springer eller hoppar... Men jag tycker helt klart att folk som har.....ETC

TACK för dig seriösa svar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Mycket skönare att ha BH. Jobbigt att röra sig mycket om man inte har det. Det skumpar och det gör ont :s

Oj gör det [tard] tråkigt att höra. Vi killar vet inte mkt om BH problem så detta är nyttig info [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

dig

hahaha, ska stå DITT


   
SvaraCitera

Jag går utan bh när jag är hemma. Mest bekvämt så.


   
SvaraCitera

Mm, måste ha.


   
SvaraCitera
ziiesh

brösten blir inte fastare med bh, men är de stora så kan de bli mer hängiga om man inte använder bh. typ.
Har man inte pyttesmå bröst så är det obekvämt att röra på sig utan bh, typ att springa i trappor är galet oskönt.
De bhar som är av bra märke kan vara riktigt riktigt bekväma och det är fasen bara skoj att ha ett plagg extra att klä sig i och känna sig snygg i.
Jag skulle inte använda en obekväm bh för jag vet att det finns bekväma [y]

edit: fast inte när man sover, då hamnar de snett och mjaek. Och när man myser hemma är det ju så få underklädesplagg som möjligt som gäller [y]


   
SvaraCitera

Mina är fasta.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag "måste" ha BH då mina bröst går från C- till D-kupa lite då och då. Dessutom är mina kärringtuttar och skulle hänga ner till knäna om jag inte hade BH [cry]

Samma här, har jag inte BH så ser det mycket skumt ut. Har F-kupa, så det ser makabert ut även om jag har BH, men det ser värre ut utan [sad]


   
SvaraCitera

ziiesh:

Har man inte pyttesmå bröst så är det obekvämt att röra på sig utan bh

[mad] Du har ju din size så lite svårt för dig att uttala dig om den saken. (Okej då, du kanske har haft mindre innan)

Jag har B och jag behöver inte bh när jag är hemma . Springer visserligen inte i trappor som du gav som exempel.


   
SvaraCitera