Aviseringar
Rensa alla

[confused][confused] Är BH ett måste? [confused][confused]


Gör svinont att vara utan ju.


   
SvaraCitera

Jo, jag "måste" ha bh av den enkla anledningen som dem är till för; att hålla upp brösten. Sen ser man ju också bröstvårtorna ifall man inte har bh, så jag skulle aldrig gå ut nånstans utan bh.


   
SvaraCitera

Får snyggare tuttar när jag har bh. [party]


   
SvaraCitera
ziiesh

batterseabardot:

[mad] Du har ju din size så lite svårt för dig att uttala dig om den saken. (Okej då, du kanske har haft mindre innan)

jag är stor c- liten d-kupa men var a-kupa ett par år innan de helt plötsligt växte mer. Jag vet att det gör bra mkt ondare med större bröst 😛

batterseabardot:

Jag har B och jag behöver inte bh när jag är hemma . Springer visserligen inte i trappor som du gav som exempel.

Jag behöver inte heller när jag är hemma, bara skönt att gå utan om man kan det, men ska man vara bland folk så är det verkligen skönast med, tycker jag. Dels för att man känner sig naken utan och dels för att man rör sig mycket mer [y]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Har F-kupa

är inte det på gränsen till ett handikapp? [confused]

(tänkte när du behöver springa och så [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

Oj gör det [tard] tråkigt att höra. Vi killar vet inte mkt om BH problem så detta är nyttig info [wink]

Ja, i varje fall om man har bröst modell lite större. Sen är det ju allmänt trevligare om andra människor inte behöver exponeras för ens bröstvårtor varje gång det blir lite kallt =P tro mig, det är inte sexigt varje gång.


   
SvaraCitera

Naxxrams:

skulle det vara skönt att slippa bära dem

nä de är oskönt när de wobblar när man går


   
SvaraCitera

Livet blir enklare med BH. [no-no]


   
SvaraCitera

iosib:

är inte det på gränsen till ett handikapp? [confused]

(tänkte när du behöver springa och så [blush])

Njanja, när jag (om) jag får ryggproblem så kan staten operera dem mindre [party]

Jag springer så ofta [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

om jag får ryggproblem så kan staten operera dem mindre

mm, tror det var så min moster fick göra [bigcheers]


   
SvaraCitera

det känns obehagligt utan BH faktist, fast inte i pyamas[chocked]


   
SvaraCitera

iosib:

mm, tror det var så min moster fick göra [bigcheers]

Mjo. Men eftersom jag är ung och inte har ryggproblem, så behöver jag inte gör det [no-no]


   
SvaraCitera

Naxxrams:

Som jag hört att dom blir ( fastare alltså ) Det är inget jag riktigt vet , bara något jag hört från en och annan forskning

det har jag också hört, och jag tror på det. för att om brösten får hänga fritt så stärks huden för att hålla dom uppe så att säga. om man har bh jämt och ständigt så tränas inte huden upp och då är det lättare att dom blir slappa.
jag har alltid bh när jag är utanför hemmet. hemma är det skönt att inte ha det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte alls om att vara utan, känns naket.


   
SvaraCitera

Naxxrams:

Vi killar vet inte mkt om BH problem så detta är nyttig info [wink]

Dra inte alla killar över samma kam är du snäll.[rolleyes]


   
SvaraCitera