Aviseringar
Rensa alla

coola ställen i gbg


Ämnesstartare

ska vara där i 1 vecka minst

ge mig alla coola ställen ni kan komma på!!!!!!!!!!!!!!!! a

(dvs godmat-ställen, shoppingställen, coola affärer, museum osv)


   
Citera
Ämnesstartare

universeum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2a långgatan kan man dricka öl på

ej avenyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
2a långgatan kan man dricka öl på

ej avenyn

nej inget sånt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liseberg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har i halvbängt tillstånd spenderat en sen natt/tidig morgon på bussterminalen "nils någonting" i Gbg, det var mycket intressanta folk ur dom lägre mer alkade klasserna där, tragedi och humor på samma gång, rekommenderas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Har i halvbängt tillstånd spenderat en sen natt/tidig morgon på bussterminalen "nils någonting" i Gbg, det var mycket intressanta folk ur dom lägre mer alkade klasserna där, tragedi och humor på samma gång, rekommenderas.

NILS ERICSSON


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åt på en grekisk restaurang på olivedalsgatan förra gången jag var i Göteborg, det var supermysigt och gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill shoppa borde du kolla in fiorucci, raglady, tara, chelsea, tessie, kålle o ada, No1 fashion, Oles döttrar och D.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Har i halvbängt tillstånd spenderat en sen natt/tidig morgon på bussterminalen "nils någonting" i Gbg, det var mycket intressanta folk ur dom lägre mer alkade klasserna där, tragedi och humor på samma gång, rekommenderas.

En gång efter en UM-träff var vi där och det kom fram en döv tant och ville ha våra pantburkar. Det fick hon. Hon bjöd på vodka som tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aeroseum är ett grymt museum som är VÄLDIGT realistiskt. Men ta med en tröja om du går dit. Det är nämligen under jorden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag åt Sveriges godaste gyrosrätt på någon grekisk restaurang relativt nära det där stora populära köpcentret (som jag inte kommer ihåg benämningen på)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mcdonalds


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
mcdonalds

finns det flera donken? Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Tror jag åt Sveriges godaste gyrosrätt på någon grekisk restaurang relativt nära det där stora populära köpcentret (som jag inte kommer ihåg benämningen på)

Kompassen?


   
SvaraCitera