Aviseringar
Rensa alla

Coolaste band/artist-namnet


Ämnesstartare

Left by Svensson [cool]


   
SvaraCitera

!!!


   
SvaraCitera

Chicagojazzen, September Malevolence, I Wrote Haikus About Cannibalism in Your Yearbook, Hose.Got.Cable, The Evpatoria Report, The Skull Defekts, Dead Letters Spell Out Dead Words, Treriksröset, Sunburned Hand of the Man, Raccoo-oo-oon, Hüsker Dü, Master Musicians of Bukkake, Time Deleters, King Geedorah, Rapeman, Amon Düül II, If footmen tires you, what will horses do?, Sunn O))), Xiu Xiu, Voice of the Seven Woods, Le pré où je suis mort, Daïtro, Suis la Lune, the birds are spies they report to the trees, Träd, Gräs och Stenar, Umläut, Hadaka Matsuri, Lakes of grass and gold

bandnamn jag gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

!!!

skulle kunna hålla med nästan


   
SvaraCitera

Mitt engelska artistnamn är rätt sexigt, tycker jag.

Annars tycker jag Atmosphere är ett bra namn, går väldigt bra ihop med musiken på nåt sätt.

internet:

Master Musicians of Bukkake

lol


   
SvaraCitera

Insert name here:

!!!

Haha tänkte också skriva det. Men nu när jag tänker på saken så tycker jag egentligen att det är ganska dumt.

Shitdisco, The Doors, Röyksopp, Klaxons, The Velvet Underground.. Äsch va väl det jag kunde komma på hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns du har ju grym musiksmak [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draugnim. Låter mycket coolare med fornnordiska än modern svenska. Spöken (eller hur det nu är böjt) skulle låtit mycket fånigt. Gillar Neurosis också. Och Death In June.

internet:

Dead Letters Spell Out Dead Words

Medhålles. Cool artist. Coolt namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slaskfittorna


   
SvaraCitera
Noak_

Eyes and Arms of Smoke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasse-stefans?


   
SvaraCitera

QRIO:

Neurosis

just det, glömde!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

michael jackson [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

I Wrote Haikus About Cannibalism in Your Yearbook


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

someone still loves you boris yeltsin! [bigsmile]


   
SvaraCitera