Aviseringar
Rensa alla

coolt att spela harpa


Ämnesstartare

coolt att spela harpa!!!jag spelar piano.jag spela första gången idag efter sommar lovet...!;)jag kan noter ganska bra men spelar på gehör ändå.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

wazzup igen ville bara säga vill ha fler bästisar online snälla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säckpipa är coolare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vil du va min bästiz då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

säckpipa är coolare

Det låter coolt, jag spelar klarinett och tycker det ÄGER, min lärare säger att jag är en naturbegåvning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heej alla kåpera kolla in minpressentasion och adda mig please vill ha många online vänner!!!! love yaa

Mooderkakan:

vil du va min bästiz då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du vill bli min bästis kan du säga till mig bara ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

om du vill bli min bästis kan du säga till mig bara ok

ojojojojojojojjjj det var coooolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jojojojojojojjjj det var coooolt

hehe ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Heej alla kåpera kolla in minpressentasion och adda mig please vill ha många online vänner!!!! love yaa

uppskattar ej att du inte pratam e mig personligen du bah tillkallar alla så opersonligt o tråkig


   
SvaraCitera

Jag vill spela theremin, det hade varit så grymt coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooderkakan:

uppskattar ej att du inte pratam e mig personligen du bah tillkallar alla så opersonligt o tråkig

jag har gort bort mig måååååååånga gånger som t.e.x när jag hade 2kr kvar på diskot o inte viste vad jag skulle göra av dom o kom benjamin o jag snubblade på några som dansade tryckare.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

jag har gort bort mig måååååååånga gånger som t.e.x när jag hade 2kr kvar på diskot o inte viste vad jag skulle göra av dom o kom benjamin o jag snubblade på några som dansade tryckare.....

hehe gud så klantigt va sa d som dansade då blev dom arga? :DDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooderkakan:

hehe gud så klantigt va sa d som dansade då blev dom arga? :DDD

det var värkligen pinsamt när min fröken i förskolan stack in huvudet när jag satt på toa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

det var värkligen pinsamt när min fröken i förskolan stack in huvudet när jag satt på toa

gay


   
SvaraCitera