Aviseringar
Rensa alla

CP som vrålar i ngn grannlägenhet. jag flippar snart!!!!!!!!!


Ämnesstartare

ALLTSÅ argh

nästan varje kväll/natt håller någon av mina grannar på å vrålar och skriker. det låter som en valross. eller värsta ångest-vrål. nu är han igång igen. ok, jag ska inte sova än men GISSA hur störande det är att höra det där när man preciiiis håller på å somna och sen börjar människan skrika.

vad fan ska jag göra?
vet inte vilken granne det är. trodde först d va han som bodde över mig men det är det inte.

kan även tilläggas att jag en natt på väg från tvättstugan vid 3tiden i ett annat hus (en vardag) hörde att någon krashade nåt i mörkret. såg först bara en skugga men sen när ja kom närmare så såg jag att en kille typ lekte hulken och kastade en cykel på en massa andra cyklar.

och just det, detta är det sjukaste!
i onsdags förra veckan smög minst 2 personer ute i skogen utanför min "franska balkong". jag å en polare stod å rökte å hon sa plötsligt "du har folk i skogen" jag ba haha nej?
och någon sekund senare så prasslar det till på ett ställe å man ser att 2 personer står och iaktar oss bakom ett par träd. en halvtimm senare var dom fortfarande kvar, men hade hittat ett anat ställe inne i några buskar. snacka om läskigt [shake][shake][shake]


   
Citera
Ämnesstartare

oj sori f ör den långa teksteN [blush][blush]


   
SvaraCitera

Hyresvärden next?


   
SvaraCitera

mina grannar börjar hammra, borra och såga ~ kl 22 ibland, aldrig på dagen heller, utan alltid lite sisådär halvsent på kvällen, gärna innan skoldagar då man ska sova.


   
SvaraCitera

DMITRI:

nästan varje kväll/natt håller någon av mina grannar på å vrålar och skriker. det låter som en valross. eller värsta ångest-vrål. nu är han igång igen. ok, jag ska inte sova än men GISSA hur störande det är att höra det där när man preciiiis håller på å somna och sen börjar människan skrika.

HAN HAR VÄL ONT? VISA LITE SOLIDARITET DITT SVIN.

Nej jag skojade bara, ring störningsjouren och be dom tvinga honom att hålla käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min bror lyssnar på askass musik...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läskigt [chocked]
Invandrare eller ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Hyresvärden next?

vad ska dom göra utan att ja vet vem de är eller utan bevis? :s

Klorofyl:

mina grannar börjar hammra, borra och såga ~ kl 22 ibland, aldrig på dagen heller, utan alltid lite sisådär halvsent på kvällen, gärna innan skoldagar då man ska sova.

lol, det är väl förbjudet till å med

LitenPenis:

HAN HAR VÄL ONT? VISA LITE SOLIDARITET DITT SVIN.

HAHa men sjukhuset ligger liksom precis över gatan så han KAN ju gå dit xd

men mina teorier är liksom:

1. han är cpstörd. men då borde han väl bo på nåt boende å inte i mitt hus??

2. han är psykiskt sjuk och plågas av onda andar i huvet.

3. han är ond och är bara ute efter att störa grannarna. men palla att han läger ner så mkt energi på det isf :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

läskigt [chocked]
Invandrare eller ?

tror du? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

kan även tilläggas att jag en natt på väg från tvättstugan vid 3tiden i ett annat hus (en vardag) hörde att någon krashade nåt i mörkret. såg först bara en skugga men sen när ja kom närmare så såg jag att en kille typ lekte hulken och kastade en cykel på en massa andra cyklar.

oj jag glömde skriva att han inte hade nån tröja på sig, alltså bar överkropp, och när han såg mej så började han gå efter mig mot min trappuppgång men jag typ skyndade mej in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

tror du? :s

Invandrare är iofs vampyrer ibland, så det måste väl vara dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

DMITRI: tror du? :s
Invandrare är iofs vampyrer ibland, så det måste väl vara dom.

haha

ja kom på va de låter som nu. det låter precis som när hon kärringen ramlar ner i varg-gropen i emil i lönneberga. när hon ska ta en korv på en pinne. HAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis, du bor granne med en blivande serie mördare [smile]


   
SvaraCitera

Mina grannar gillar att "flytta mycket tunga möbler" sent om nätterna 🙁


   
SvaraCitera

standby:

Mina grannar gillar att "flytta mycket tunga möbler" sent om nätterna 🙁

Haha, passa dig för de tunga ihoprullade mattorna! Ju mindre du ser desto bättre!


   
SvaraCitera