Aviseringar
Rensa alla

cpmänniskor nr 2


Ämnesstartare

gick förbi några säljare idag, första gången jag gick förbi frågade han massa idiotiska frågor och jag sa iaf att jag inte var intresserad. andra gången jag gick förbi orkade jag inte med gamarna så jag tar upp mobilen och låtsas ringa, och kille nr 1 ba "kolla hon, hon tog upp mobilen så fort hon såg oss och satte den mot örat" "snygg style!!!" sa den andra som om jag på något sätt förräder dem genom att inte vilja ha deras SKITvaror och bidra till konsumtionssamhället när jag redan har mobilbredband, som jag sa, fuckheads. säljare har verkligen ingen respekt, dom rely on att alla är så jävla onda som ignorerar dem, och tror därför de kan behandla en hur som helst. det är liksom mitt val att gå och skita i dem, de ska inte ens kommentera det. hur går verksamheten runt ens? lär ju inte vara populärt

en stor [mad]

här är klagtråden nr 1 om alla idioter som jobbar som säljare


   
Citera
Ämnesstartare

mm det är en äcklig kultur det där men samtidigt måste ju folk äta, dock så verkar telefonsäljare ofta vara av en äcklig dax waxtyp redan från början så det är svårt att verkligen känna något gott om dessa as.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade nog aldrig kunnat leva med mig själv och ett sånt jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

mm det är en äcklig kultur det där men samtidigt måste ju folk äta, dock så verkar telefonsäljare ofta vara av en äcklig dax waxtyp redan från början så det är svårt att verkligen känna något gott om dessa as.

det är sorgligt att säljare är typ det enda jobbet som är lätt att få som ung, också det mest mindfuckande och skitiga och så får de säkert asdåligt betalt. de som står ut är dumma i huvudet? [crazy] sedan om man jobbar mot provision så blir man väll en respektlös idiot tillsist

Jonnybravo91:

Hade nog aldrig kunnat leva med mig själv och ett sånt jobb.

skulle hellre bo på gatan, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare