Aviseringar
Rensa alla

cpmänniskor nr 2


Ämnesstartare

gick förbi några säljare idag, första gången jag gick förbi frågade han massa idiotiska frågor och jag sa iaf att jag inte var intresserad. andra gången jag gick förbi orkade jag inte med gamarna så jag tar upp mobilen och låtsas ringa, och kille nr 1 ba "kolla hon, hon tog upp mobilen så fort hon såg oss och satte den mot örat" "snygg style!!!" sa den andra som om jag på något sätt förräder dem genom att inte vilja ha deras SKITvaror och bidra till konsumtionssamhället när jag redan har mobilbredband, som jag sa, fuckheads. säljare har verkligen ingen respekt, dom rely on att alla är så jävla onda som ignorerar dem, och tror därför de kan behandla en hur som helst. det är liksom mitt val att gå och skita i dem, de ska inte ens kommentera det. hur går verksamheten runt ens? lär ju inte vara populärt

en stor [mad]

här är klagtråden nr 1 om alla idioter som jobbar som säljare


   
Citera
Ämnesstartare

mm det är en äcklig kultur det där men samtidigt måste ju folk äta, dock så verkar telefonsäljare ofta vara av en äcklig dax waxtyp redan från början så det är svårt att verkligen känna något gott om dessa as.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade nog aldrig kunnat leva med mig själv och ett sånt jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

mm det är en äcklig kultur det där men samtidigt måste ju folk äta, dock så verkar telefonsäljare ofta vara av en äcklig dax waxtyp redan från början så det är svårt att verkligen känna något gott om dessa as.

det är sorgligt att säljare är typ det enda jobbet som är lätt att få som ung, också det mest mindfuckande och skitiga och så får de säkert asdåligt betalt. de som står ut är dumma i huvudet? [crazy] sedan om man jobbar mot provision så blir man väll en respektlös idiot tillsist

Jonnybravo91:

Hade nog aldrig kunnat leva med mig själv och ett sånt jobb.

skulle hellre bo på gatan, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar be dem att dra åt helvete, kort och koncist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

det är sorgligt att säljare är typ det enda jobbet som är lätt att få som ung, också det mest mindfuckande och skitiga och så får de säkert asdåligt betalt. de som står ut är dumma i huvudet? [crazy] sedan om man jobbar mot provision så blir man väll en respektlös idiot tillsist

Man måste prestera, man har en provision och en skakig provanställning, det finns så många andra som kan fylla igen leden om man vänligt ber det goda folket på 3-familjen att dra åt helvete.

Själv skulle man ju hellre bli manshora (vad nu skillnaden är)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Brukar be dem att dra åt helvete, kort och koncist

borde bett dem, men alltid samma visa, man blir så ställd av situationen och deras idiotiska agerande att man kommer på efter att man borde sagt något, och då har man ingen lust att gå tillbaka såvida man inte är flyförbannad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Man måste prestera, man har en provision och en skakig provanställning, det finns så många andra som kan fylla igen leden om man vänligt ber det goda folket på 3-familjen att dra åt helvete.

mmm, men alltså.. de blir ju fan inte normala i huvudet ens, vem beter sig som dem och är bra säljare, ödemjukhet på 0 typ, men detta var extremfall när de kommenterade högt hur jag dissade dem.. som om det är förväntat av mig att vara intresserad, vem är ens intresserad? köpmissbrukaren arne 43 typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

öpmissbrukaren arne 43 typ

Dom flesta är ju faktiskt glada konsumenter dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Dom flesta är ju faktiskt glada konsumenter dock.

fattar inte hur man köper deras manuskriptade tjat

DET är trams dazed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmm, säljare är så cp. Förstår att man vill ha jobb, jag skulle dock aldrig kunna jobba som en sån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle skämmas


   
SvaraCitera

Hatar när de tjatar och liksom följer efter när man går, som om man de verkligen tror att man plötsligt skulle bli intresserad. Eller ännu värre, när säljarkillen på 3 ställde sig i vägen och mer eller mindre våldtog min säkerhetszon när han spottade fram en massa erbjudanden i mitt ansikte och tog tag i min arm när jag skulle gå iväg. Borde ha slagit in hans jävla colgateleende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Mmm, säljare är så cp. Förstår att man vill ha jobb, jag skulle dock aldrig kunna jobba som en sån.

mmm aldrig, usch. provisionen lär få en att bli koko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Borde ha slagit in hans jävla colgateleende

omg.. alltså du fattar [crazy] så jävla respektlösa


   
SvaraCitera