Aviseringar
Rensa alla

CRforum


Ämnesstartare

Kan ha gjort en sådan här tråd innan, men den tåls i sådant fall att upprepa.

Härfinns gott om tragikomedi då det i många fall inte finns någon direkt vettig människa där som kan tala om för dessa vilsna herrar och det lilla damklientelet (även om damerna oftast skapar trådar som "hur kan jag boosta hans manlighet på bästa sätt?") att det inte finns några magiska trick till hur man "lurar" till sig tjejer, annat än att sluta objektifiera dem.
Det hela påminner alltså ibland lite om ett gäng femåringar som är barnvakter åt varandra.

Men i alla fall. Lite rolig läsning under sömnlösa nätter är det i alla fall. Fina citat som "Tänk inte på vad tjejerna vill.
Tänk på vad du kommer att göra med de lite senare."
Från medlemmar på över 30 finns att hämta. Att personen blev starkt påhejad efter den kommentaren behövs väl ej sägas.

I denna tråd fanns det ganska bra svar i början, men sedan gick det lite utför

Här är en tråd om den kära konsten att spruta i ansiktet. Alla tjejer gillar det nämligen och man behöver inte alltid fråga om man är en dominante male.

Men känner du att du inte riktigt har fattat det där med tjejer och hur man är en alpha male så ska du åka på en kurs med denna sidas instruktörer. Dessa instruktörer är också moderatorer på sidan. Det kostar bara ca 3000 för en helg (exklusive andra kostnader) och för det får du hänga med moderatorerna/instruktörerna på krogen på kvällen och på dagen lyssna på ett föredrag av dem.

POSTA NU SKOJIGA TRÅDAR FRÅN DETTA FABULÖSA FORUM!


   
Citera
Ämnesstartare

isola:

FORUM

Hade kompis som gick all in i det där forumet. Blev medlem och fick visitkort och försökte även värva mig. [sad]

Han blev förändrad och inte på ett bra sätt. Men kan ju tillägga att han har haft väldigt mycket mer sex sen han gick med.

Och jag träffade några han träffat genom den där sidan. Några av dem hade som gemensam nämnare att de hade blivit dumpade rejält och kände sig ordentligt nere.
Lätta mål för en sekt där alla boostar varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Och jag träffade några han träffat genom den där sidan. Några av dem hade som gemensam nämnare att de hade blivit dumpade rejält och kände sig ordentligt nere.
Lätta mål för en sekt där alla boostar varandra.

Verkar bäddat för sådant ja [sad]
Man är bara snygg och cool i sin lagtröja hos det egna laget liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man är bara snygg och cool i sin lagtröja hos det egna laget liksom.

Ja alla väljer något namn de tycker är tufft och så är det konstant ryggklappning så att alla tycker de är bäst i världen.
Läskiga de där sekterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

intressant sida. blir lite rädd ibland, men intressant, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så många moggisar på sån liten yta.. helt otroligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag råkade snubbla in på ett forum för aspergare härom dagen och var övertygad om att jag hittat nätets dummaste klubb för inbördes runkbulle. Jag hade fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vill köpa en kurs? kostar bara 6500!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shempi:

, men intressant, ja.

eller hur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av någon anledning gick jag in där igen pga nolifer kansek
Hittade detta och blev rädd. RÄDD. Hade blivit mkt skrämd.

Första delen var Öppna, döda dendär AA'n lära mig hur man öppnar. I starten så var jag en SJUUUK rutin kille. Jag hade mina 4 scriptade öppnare, beroende på vem jag var ute med.

Var jag ute med Tool så blev det:
"Hej tjeje, jag ska bara låna en sekund av eran tid, jag behöver er kvinliga åsikt om en sak, jo såhär min kompis lillasyster ska tattuera sig ..... (historia) .....
Var jag ute med Fminus så blev det:
"Hej tjejer, jag ska bara låna er en sekund! Jag behöver er kvinliga åsikt.. Ser min kompis gay ut? Jo såhär .... (random historia medans jag satte mig ner) ..."

Sedan så utvecklade (snodde) jag 2 st "solo" öppnare som inte riktigt krävde en wingman.
1. Heeeej, ni ser ut och ha så jävla roligt så nu ska ni underhålla mig resten av kvällen.... (babble loss som fan om nått i SJUUUK hög energi)
2. Heeeej, varför sitter ni här och har så SJUUKT tråkigt? Ni är fan på krogen (Börja bantra om nån skit)

Numera så öppnar jag antagligen enbart situonationellt, helt utan ord, eller så kommer vi på en "opener of the night" när vi är ute. Några exempel på vad jag använt mig av på sistonde:

"Heeeeeej, jag har aids!" (lek öppnare för att fucka upp ordentligt)
"Hej älskling, vad köper du för drink till mig nu?" (öppnade random tjej i baren, som köpte drink åt mig och jag fick hångla lite)
Peka på någon, sätta på "rape eyes" (ni som har sett mig göra dom vet vad jag pratar om, men SJUUUK ögonkontakt) och bara göra en "come here" med handen.
Poka någon hårt i bröstet/axeln(inte på tutten) och "smile like a retard"
"Heej, jag är grym, så du ska prata med mig"

Hursomhelst, träna bara en 10 utgångar på att öppna tjejer. när ni "bemästrat" det så ta nästa steg.

KINO!
Nästa steg för mig brukar vara "lockin" dvs jag ställer mig på ett fördelaktig posssition så hon måste ge mig kino för att höra vad jag säger. (även kallad alpha possitionen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

att det inte finns några magiska trick till hur man "lurar" till sig tjejer, annat än att sluta objektifiera dem.

det fungerar ju att bete sig elakt för att få "ligg". och vissa vill inte ha mer än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

det fungerar ju att bete sig elakt för att få "ligg". och vissa vill inte ha mer än så.

Elakt på vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Elakt på vilket sätt?

sättet som hela din tråd syftar på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

sättet som hela din tråd syftar på...

Fast det är ju inte elakt på det sättet, mer korkat, objektifierande och i viss mån kanske manipulativt. Det går ju att se igenom det och tjejerna som går på det vill antingen samma sak, är otroligt godtrogna och lättlurade eller är för osäkra för att säga nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast det är ju inte elakt på det sättet, mer korkat, objektifierande och i viss mån kanske manipulativt. Det går ju att se igenom det och tjejerna som går på det vill antingen samma sak, är otroligt godtrogna och lättlurade eller är för osäkra för att säga nej.

på vilket sätt är det korkat när det fungerar för syftet? dessa killar vill inte ha en intellektuell jämlike med integritet etc, de vill knulla fitta.


   
SvaraCitera