Aviseringar
Rensa alla

Crush


Ämnesstartare

Hejhej. Hoppas jag får några svar på det jag tänker fråga just nu.

Jag är 14 år gammal och jag har ett crush på en kille som går i 9:an på min skola. Dock så slutar han om typ 10 skoldagar 🙁 tycker det är jättetråkigt ju. Har haft ett crush på honom väldigt länge, men tog första steget å skrev till honom för drygt 1 månad sen.

Vi har inte skrivit på nått kärleksätt utan jag har bara ställt några frågor, dock så frågade jag honom på snap ifall han ville lära känna mig och då så sa han att han ville det.

Men nu vill jag ha tips på nått jag ska skriva till honom, har också tänkt på att prata med honom i skolan men vt inte vad jag ska säga så jag skulle bli tacksam ifall jag fick lite hjälp med det också. Vill inte ställa massa onödiga frågor till honom heller...

tack för att du tog din tid att läsa, skumme bli jätte tacksam för svar!!


   
Citera

Fråga flera frågor ksk och sen ba randomly säg att han är en Nice kille och att du gärna skulle vilja hänga me han nån gång. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking:
Fråga flera frågor ksk och sen ba randomly säg att han är en Nice kille och att du gärna skulle vilja hänga me han nån gång. 

Problemet är att jag inte vet vad jag ska fråga honom för att inte verka desperat...


   
SvaraCitera

Du blir desperat om du tycker själv att det låter desperat ha en annan inställning till det hela så blir det mkt bättre! 

buzzdown:

Problemet är att jag inte vet vad jag ska fråga honom för att inte verka desperat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking:
Du blir desperat om du tycker själv att det låter desperat ha en annan inställning till det hela så blir det mkt bättre! 

Kan jag få exempel på saker att skriva?


   
SvaraCitera

Jag vet inte alls faktiskt 

buzzdown:

Kan jag få exempel på saker att skriva?


   
SvaraCitera