Aviseringar
Rensa alla

Crush


Ämnesstartare

Det är så att jag har en STOR crush på en tjej som jag skriver med och jag kan typ inte sluta tänka på henne men vi har aldrig träffats. Vi har skrivit i några månader nu och bor bara ungefär 30 min med buss ifrån varandra och hon gillar mig oxå o vi har pratat om massa olika dejter vi vill gå på osv men hon är typ upptagen hela tiden så hon kan aldrig träffas. Och det kanske låter som en ursäkt men hon ÄR faktiskt upptagen hela tiden för det syns på hennes privata story. Och jag har frågat flera ggr om vi kan ses men då säger hon att hon nt kan just nu. Jag vill så gärna träffa henne för att se om det kan bli något men jag kan ju lixom inte tvinga henne att träffa mig, kan nån snälla säga vad jag ska göra elr ge nått bra tips!? 


   
Citera

Jag är ledsen att säga det men om hon verkligen ville skulle hon skapa tid för det


   
SvaraCitera

Får man fråga vad hon håller på med som tar all tid?


   
SvaraCitera
Haien

SnabbGrabb:
Jag är ledsen att säga det men om hon verkligen ville skulle hon skapa tid för det

^^
Plus att det kanske inte skulle funka så bra om hon alltid gör annat.


   
SvaraCitera

Haien:

^^
Plus att det kanske inte skulle funka så bra om hon alltid gör annat.

Ye men man kan ju inte bokstavligen alltid ha något att göra.


   
SvaraCitera

Sthlmstjej: Vi har skrivit i några månader nu och bor bara ungefär 30 min med buss

Ställ ett ultimatum, att antingen så träffar hon dig, eller så är det slut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnabbGrabb:
Jag är ledsen att säga det men om hon verkligen ville skulle hon skapa tid för det

Aa, tänker också så.. men dock jobbar hon nu under sommaren och slutar om 1 vecka så får se om hon kan efter det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Får man fråga vad hon håller på med som tar all tid?

Hon jobbar mest, sen är det lite olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

^^
Plus att det kanske inte skulle funka så bra om hon alltid gör annat.

Men det är typ bara nu på sommaren. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:

Ställ ett ultimatum, att antingen så träffar hon dig, eller så är det slut!

Mmm skulle typ vilja det men ska nog vänta tills hon slutat jobba för det är det som tar mest tid sen får hon fan göra tid. 


   
SvaraCitera
Cobrak

skulle ju kunna vara så att hon faktiskt är väldigt upptagen just nu å har lite energi över till annat, men det skulle också kunna vara en ursäkt som hon använder för å slippa en potentiell träff.

som du själv säger, avvakta å kolla med henne nästa vecka då hon slutar jobba. fortsätter hon å vela får du - som redan påståtts - ställa ett ultimatum. känner igen mig i hennes beteende å kan säga att det är effektivt å bli konfronterad, då det kan finnas bakomliggande faktorer till varför man krånglar med planerna sådär.

hoppas d löser sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
skulle ju kunna vara så att hon faktiskt är väldigt upptagen just nu å har lite energi över till annat, men det skulle också kunna vara en ursäkt som hon använder för å slippa en potentiell träff.

som du själv säger, avvakta å kolla med henne nästa vecka då hon slutar jobba. fortsätter hon å vela får du - som redan påståtts - ställa ett ultimatum. känner igen mig i hennes beteende å kan säga att det är effektivt å bli konfronterad, då det kan finnas bakomliggande faktorer till varför man krånglar med planerna sådär.

hoppas d löser sig!

Jaa, jag får göra det! Tack så mycket det hoppas jag också:)


   
SvaraCitera
Haien

SnabbGrabb:

Ye men man kan ju inte bokstavligen alltid ha något att göra.

Nej men om hon inte redan har det får hon väl det med en pojkvän i livet.


   
SvaraCitera

Sthlmstjej:

Hon jobbar mest, sen är det lite olika

Aha okej då förstår jag, lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Aha okej då förstår jag, lycka till!

Taaack!


   
SvaraCitera