Aviseringar
Rensa alla

Crush på RP? Första kärleken?


Ämnesstartare

Hej!
Jag e en 16år tjej som e "HSP" - high sensitive person, vilket betyder att jag känner känslor "minst dubbelt så starkt som andra". Nu e det så att jag har en kändis crush på Robert Pattinson, konstigt? tänker ni. Utsedd till snyggaste mannen osv...

Nej, det e inte konstigt. Men det e inte för hans roll som Edward. Utan i alla intervjuerana jag har sett honom så e han så otroligt skön, charmig osv och jag kan inte sluta le efter det.[bigsmile]
Han e verkligen en människa som jag skulle vara genuint intresserad av att träffa. Jag har endast känt så för 2 personer i hela mitt liv.
Så nu undrar jag om ni anser att man kan klassa en kändis-crush som sin första kärlek? [love]


   
Citera

Emelieee:

Så nu undrar jag om ni anser att man kan klassa en kändis-crush som sin första kärlek? [love]

Det tycker jag att man kan göra. När man blir kär i någon är det ofta unikt varje gång - varje förälskelse fungerar på sitt eget sätt. Det du antagligen kommer att upptäcka är att när du sedan blir kär i någon du har kontakt med så kommer det vara en helt annan känsla, men det betyder inte att det du känner nu inte är kärlek.


   
SvaraCitera

De flesta förälskelser är ändå förälskelser i illusioner eftersom det tar lång tid att lära känna en individs personlighet på djupet och det hinner man inte göra under tiden man är förälskad, så din förälskelse i en filmstjärna kvalificeras som en riktig speciellt eftersom du har de känslorna. Känslor är ens sanningar, finns de där så betyder det att de finns där. Inte krångligare än så.

Har du sett fler filmer med honom än Twilight filmerna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]Ja, jag har sett alla filmer han har gjort, människor kan tro att man blir kär i Edward men det e som sagt via intervjuer osv jag har fastnat för honom. Filmerna säger inte så mycket för mig bortsett från att han har en talang


   
SvaraCitera
Paseo

va kul å va kär fast kanske jobbigt när ja han är robert patt


   
SvaraCitera